Powrót + inspiracje!

11:43

Hej :)

Witam Was po baaaardzo długiej przerwie, większość z Was zapewne już zapomniała o istnieniu tego bloga, ale liczę na to że szybciutko wrócicie. Nie było mnie tutaj z powodu egzaminów gimnazjalnych, które na szczęście mam już za sobą oraz sporej ilości problemów i spraw do załatwienia jakie ostatnio na mnie ciążyły. Na całe szczęście już wszystko się unormowało i z głową pełną pomysłów mogę do Was wrócić!
Dziś zaczniemy takim dość luźnym postem, w którym postaram się pokazać Wam kilka cytatów/zdjęć które codziennie mnie inspirują.











 Moją największą inspiracją są jednak dwaj młodzi chłopcy. Oni codziennie mnie motywują swoją muzyką i uśmiechami, dodają mi sił. To dzięki nim jestem dzisiaj w tym miejscu i jestem sobą.


Nie jestem zwykłą fanką... 
Jestem BAMBINO
Oni nie są zwykłymi idolami... 
Oni są MOIM SERCEM


Dziś jest 3 maja - Święto Konstytucji - moje urodziny. Wspaniałym prezentem dla mnie byłaby maaasa komentarzy z opiniami na temat tego co tutaj robię. Ciekawa jestem czy podoba Wam się taka forma bloga czy może powinnam coś zmienić?

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo fajnie inspiracje, fajnie że wróciłaś
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥