Zaproszenie ♥

10:53

Hej :)
Dzisiejszy post będzie dosyć krótki, ale będzie zawierał bardzo ważną informację, a raczej zaproszenie. Na wstępie chciałabym dedykować ten post Sandrze (konfa Kraków!). Może będzie on mało ciekawy, ale mam do Was sprawę, a nawet dwie!

Po pierwsze 20.02.2016 roku o godzinie 13:30 w Krakowie odbywa się spotkanie bambinos + o 16 jest spotkanie z Joey'em i Ryan'em. Bardzo serdecznie zapraszam wszystkie bambinos, które mieszkają w Krakowie i okolicach. Będzie się działo! Możecie uwierzyć mi na słowo! ♥ Spotykamy się w Galerii Krakowskiej przy fontannie (na poziomie -1). Efekty pierwszego takiego zlotu możecie zobaczyć klikając >>>TUTAJ<<<. Nie ma się co bać, bo jesteśmy bardzo pozytywnymi dziewczynami! Jeśli chcecie o coś dopytać to zapraszajcie mnie do znajomych na facebook'u, a ja Was dodam do oficjalnej konwersacji.

Chciałybyśmy żeby było nas jeszcze więcej niż na powyższym zdjęciu! Oby się nam udało! ♥♥♥

Druga sprawa to mój nowy blog, na którym znajdziecie opowiadanie mojego autorstwa. Ten pomysł pojawił się tak z dnia na dzień i stwierdziłam, że muszę go zrealizować i sprawdzić się jako pisarka tak poważniej. Póki co na blogu pojawił się prolog i według innych jest świetny! Mam nadzieję, że reszta moich wypocin również się aż tak bardzo spodoba. Już niedługo na My Magic World pojawi się dodatkowa zakładka przekierowująca do People Call Me Crazy... W zakładce znajdziecie adnotacje przekierowujące do każdego rozdziału z osobna więc będzie Wam łatwiej się w tym wszystkim odnaleźć.
Spokojnie, drugi blog nie oznacza, że zacznę zaniedbywać tego. Posty będą się pojawiały raz na dwa tygodnie, w weekendy (różnie to będzie z dniem) tutaj i co drugi tydzień, również w weekendy tam.
People Call Me Crazy... to tylko taka odskocznia, miejsce gdzie mogę się pokazać z innej strony, pokazać swoją kreatywność pisarską. Tutaj też jest to możliwe, jak najbardziej, ale w innej formie.
Już teraz wklejam link żebyście mogli zapoznać się z bohaterami i poznać początek historii >>>KLIK<<<. A już na dniach pojawi się zakładka.


Dzisiaj obchodzimy Światowy Dzień Chorego. Uświadomiłam sobie jak wiele ludzi w tym momencie walczy o życie. Oni cierpią. Masz wielkie szczęście, że jesteś zdrowy, bo inni nie są. Chorują i to bardzo ciężko. Starają się być silni i walczą z tą przeklętą chorobą, ale czasem tą walkę przegrywają. Warto poświęcić chwilę i zastanowić się nad losem, pomodlić się za cierpiących i podziękować za dane Ci zdrowie. 

To było tylko małe wtrącenie i dodatkowo zakończenie dzisiejszego wpisu. Życzę Wam dobrej nocki i do następnego! ♥


You Might Also Like

6 komentarze

  1. To ja!
    Jakbyś nie wiedziała to ja, najlepsze Masło. Nie ma mnie na tym zdjęciu, no >.< ale na następnym będę :') nie wiem co tu mogę jeszcze napisać... Nie mam weny, ale powiem ci, że idę się uczyć religii :')) baay, do 20 :*
    ~W (M)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło jak zwykle wymiatasz hahaha A co powiesz o ostatnim akapicie? Przejmujesz się dzisiejszym dniem? XD

      Usuń
  2. Bułka uwierz kocham Cię♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego spotkania kredek :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że w Krakowie, bo do Krakowa trochę mi daleko ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥