Spotkanie Bambino - Kraków 26.01.2016

12:28

Hej :)

Dzisiaj tak trochę z innej beczki. Otóż chciałabym Wam zrobić taką krótką relację z dzisiejszego zlotu. 


Dzień jak każdy inny, pogoda w sumie była okej, wstałam i stwierdziłam, że czas się w końcu zacząć szykować! Już byłam gotowa do wyjścia, autobus o godzinie 11:39 czekał na pętli.
Na Krowodrzy byłam umówiona z Anią i gdy już się znalazłyśmy wsiadłyśmy w tramwaj i pojechałyśmy w stronę Galerii Krakowskiej. Powiem szczerze, że trochę się stresowałam. Zastanawiałam się jakie te dziewczyny są, jak się zachowują, co powiedzą i w ogóle ile nas będzie. Jak tak teraz na to patrzę to mogę śmiało stwierdzić, że mój stres był niepotrzebny, bo moje kochane SIS okazały się mega pozytywnymi osobami. Bardzo ciepło przyjęły mnie i Anię, przywitały się, zagadały, pierwsze koty za płoty! Potem zaczęła się schodzić cała reszta i w sumie było nas aż 23! Chwilę pogadałyśmy, zrobiłyśmy pierwszą serię zdjęć i stwierdziłyśmy, że idziemy na Rynek. Na rynku pierwsze co zrobiłyśmy to zdjęcie. Co my mogłybyśmy innego robić. Ale to zdjęcie nie było byle jakie! Ułożyłyśmy z siebie napis ♥BAM♥. Efekt możecie zobaczyć poniżej.


Może i nie wygląda to jakoś idealnie jak na tych wszystkich zdjęciach z Tumblr'a, ale ważne jest to, że się starałyśmy i miałyśmy przy tym dużo zabawy! A chyba zabawa liczy się najbardziej. Po zrobieniu zdjęcia udałyśmy się wszystkie do pobliskiego McDonald'a, tam natomiast zjadłyśmy i trochę bardziej się poznałyśmy. Później znowu stwierdziłyśmy, że zrobimy coś dla BAM więc nagrałyśmy filmiki (po 3 osoby w każdym), w których mówiłyśmy po kolei 1os. Come
2os. back 
3 os. to Kraków.
A nasza kochana Wi pokazała swoje umiejętności związane z montaże i zmontowała filmik z całego dzisiejszego dnia (link na dole ♥). Po krótkim pobycie na Rynku wróciłyśmy do Galerii, usiadłyśmy przy fontannie, chwilę pogadałyśmy, pośmiałyśmy się i powoli zaczęłyśmy się rozchodzić do domów. Dzień był bardzo udany.


Poprosiłam dziewczyny, żeby mi napisały co im się najbardziej podobało, a co najmniej w dzisiejszym dniu i wszystkie zgodnie powiedziały, że wszystko było super i nie mają żadnych zastrzeżeń do zlotu oraz, że chcą już kolejny! Spokojnie miśki już w lutym się widzimy ♥ Już się nie mogę doczekać!
Niestety to już koniec naszego wspaniałego zlotu co wiąże się z końcem posta. Mam nadzieję, że się podobało i na następnym zlocie widzimy w jeszcze większym gronie! ♥♥♥ 
Poniżej zostawię Wam filmik tak jak obiecałam. 
Buziaki ♥

BARS&MELODY - spotkanie Bambino


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Widzimy się już w lutym, sis ;*

    Martyna xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać Kochanie ❤❤❤

      Usuń
  2. Łołoło kocham <3 może mnie pamiętasz jak rozmawiałyśmy w maku (?) :) zlot jak najbardziej udany i czekam z niecierpliwością na następny :*
    Kocham cię
    ~Werka
    P.S. Przeczytałam żeby zostawić link do bloga, więc zostawiam xd
    barsandmelody-143.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja bym mogła cie nie pamiętać Masełko moje Kochane ❤❤❤

      Usuń
  3. Ale świetne spotkanie! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie :) czekamy juz na kolejne spotkanie

      Usuń
  5. Jestem bambino od niedawna. Jest to dla mnie coś nowego bo nigdy wcześniej nie pokochałam żadnej "gwiazdy" tak jak tych dwóch <3 Moim problemem jest to, że nikt z moich znajomych nie jest bambino, ani choćby ich nie słucha :( Mimo to wierzę, że uda mi się przekonać rodziców na koncert nawet jeśli miałabym jechać sama. No i z chęcią poznałabym inne fanki BAM więc przy najbliższej okazji mam nadzieję, że uda mi się pojechać na jakiś spotkanie. Pozdrawiam <3
    PS. Filmik wyszedł świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, uda ci się przekonać rodziców. We wrześniu chłopcy mają do nas wrócić i wtedy pojedziesz na koncert! Tylko musisz w to uwierzyć, możesz też zacząć zbierać pieniądze na bilet i się na przykład dołożyć rodzicom, wtedy pokażesz im jak bardzo Ci zależy i że potrafisz się zorganizować
      A co do tego, że nikt z twoich znajomych nie jest Bambino, nie martw się, napewno spotkasz niejedną Bambino z którą się zaprzyjaźnisz :* A powiedz mi jeszcze,w jakim mieście mieszkasz?

      Usuń
  6. Kto wie którego jest zlot Bambinos w Legnicy i gdzie.Proszę odpiszcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem nic na ten temat :(
      Ale jeśli tylko coś mi się obije o uszy to dam znać :*

      Usuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥