Podsumowanie roku 2015!

07:48

Hej :)



Witam Was na moim blogu już w nowym roku. Mam nadzieję, że sylwester dobrze Wam minął, bo szczerze mówiąc mój nie był za fajny. Ale dzisiaj nie o tym. Rok 2015 już minął i wydarzyło się w nim wiele miłych bądź też niemiłych rzeczy. Niektóre moje postanowienia noworoczne z zeszłego roku się spełniły, a niektóre nie, ale i tak jestem zadowolona. Zadowolona z tego, że ten rok już się skończył ponieważ w moim życiu wydarzyło się dość mało przyjemnych rzeczy. Może zacznijmy od sprawdzenia jakie moje postanowienia z zeszłego roku się spełniły. Specjalnie znalazłam tamten post i skopiowałam wszystkie postanowienia. Jak teraz na nie patrzę to chce mi się płakać. Nie mogę uwierzyć w to, że zapisałam je w ten sposób i teraz dotarło do mnie, że wypisywałam je na siłę. Może sami się o tym przekonajcie:

 - BLOG:
 Dobiję do 10k wyświetleń
 Dobiję do 200 obs (oby się udało) 
 Posty będą jak najlepszej jakości
 Będą pojawiały się systematycznie
♥ Będę robiła konkursy i rozdania :)
 Będę wstawiała do każdego posta zdjęcia
 - ŻYCIE PRYWATNE:
♥ Będę się lepiej uczyć XD
♥ Będę milsza dla ludzi XD
♥  Będę co tydzień sprzątać pokój XD hahaha
♥ Będę uprawiała więcej sportu XD
♥ Będę się bawiła więcej z moim kotełem Xd hahahahaha
 ♥ Będę się wysypiała XD


Może teraz powiem Wam co mi się udało zrobić, jakie postanowienia się spełniły, a nad czym jeszcze muszę popracować. W minionym roku odnośnie bloga udało mi się spełnić niestety tylko 2/6 postanowień, a mianowicie udało mi się "dobić" do 10k wyświetleń oraz moje posty były najlepszej jakości. Natomiast jeśli chodzi o życie prywatne hmm... Teraz mogę śmiało powiedzieć, że ten rok był kiepski, bo tak na prawdę udało mi się spełnić tylko 1/6 postanowień. Taaak poprawiłam się w nauce, ale to tylko dlatego, że to mój ostatni rok w gimnazjum i musiałam się za siebie zabrać. Nie jestem dumna z moich dokonań, ale jest kilka rzeczy, które mi się podobały, jeśli mogę tak to ująć i były to na przykład wakacje. Były udane i jestem z tego bardzo zadowolona. 
Chciałabym przejść teraz do nowego roku, który mam nadzieję przyniesie mi wiele udanych chwil i pozwoli mi spełnić jak najwięcej marzeń.

Cieszę się, że mamy już nowy rok, bo nowy rok = nowe przygody i mam ogromną nadzieję, że tych nowych przygód będzie dużo. Na ten rok mam bardzo dużo planów i miło by mi było gdyby większość z nich udało mi się spełnić. Chciałabym Wam przedstawić listę rzeczy do zrobienia w 2016 roku, może coś z niej przypadnie Wam do gustu i sami chcielibyście je wykonać.

  1. Pojechać na koncert Bars & Melody
  2. Dostać się do wymarzonego Liceum/Technikum a to wiąże się głównie ze zdaniem egzaminów gimnazjalnych z dobrym wynikiem końcowym (trzeba się zabrać za naukę)
  3. Wykonać większość rzeczy rzeczy z listy jaką zamierzam zrobić z moją przyjaciółką
  4. Wracając do punktu 2. Znaleźć super znajomych w nowej szkole i przetrwać do końca
  5. Wrócić do tańca po mojej rocznej przerwie
  6. Nauczyć się nowego języka (Hiszpański moja miłość!)
  7. Żeby spełniło się jak najwięcej moich marzeń
  8. Żeby mieć przy sobie tylko prawdziwych przyjaciół i żeby byli oni szczęśliwi
  9. Żeby wszystko co sobie zaplanuję wychodziło mi jak najlepiej
  10. I ogólnie żeby ten rok był lepszy od poprzedniego (na pewno taki będzie!)
To jest w sumie fragment tej mojej listy rzeczy do zrobienia w 2016 roku, bo uwierzcie mi na słowo, tych planów jest bardzo dużo i nie chcę Was nimi zamęczyć. Mam nadzieję, że zdajecie sobie sprawę z tego, że postanowienia typu "W tym roku schudnę" nie są postanowieniami. Lepiej jest się faktycznie wysilić i powiedzieć sobie "W tym roku będę silna/silny!" i po prostu zrobisz to co od tak dawna masz zaplanowane. Musimy przebrnąć przez ten rok nieważne jaki miałby on być my musimy wspierać naszych bliskich i trzymać się razem.

Sylwia Lipka na swoim kanale na YouTube kilka dni temu dodała filmik pt. Spraw, by 2016 był Twoim rokiem! Mówi w nim o paru rzeczach, które możesz zrobić, zmienić, aby rok 2016 był najlepszy! Ja pozwolę sobie opowiedzieć Wam o kilku rzeczach o jakich mówiła Sylwia.

1. Słoik wspomnień!

Wystarczy wziąć zwykły słoik, ładnie go ozdobić i pasać na małych karteczkach jakieś wspomnienia, rzeczy, które Was spotkały w 2016 roku, a w następnego sylwestra weźcie ten słoik, otwórzcie go i przypomnijcie sobie co takiego się wydarzyło!

2. Lista rzeczy do zrealizowania z przyjaciółką/przyjacielem.

Ważne jest aby tą listę zrobić jeszcze w Styczniu, żeby jak najszybciej zacząć realizować Wasze plany. Zapewniam Was, że jest to świetna zabawa i świetny pretekst na spełnianie czasu z przyjaciółmi! Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś teraz jest na to czas!

3. Zmień wystrój pokoju!

Nic w twoim pokoju się nie zmieniło od kilku lat? Może nowy rok i zmiany jakie w nim zachodzą Cię do tego zmotywują? Poprzestawiaj meble! Zrób kilka dekoracji! Idź do sklepu i kup nowy koc, poduszki lub chociażby flakon na kwiaty! Każda zmiana się liczy.

Więcej ciekawych pomysłów znajdziecie w filmie Sylwii. Chciałabym Was serdecznie zaprosić na jej kanał, bo uważam, że warto. Sylwia nagrywa świetne filmy, jest bardzo pozytywną osobą i potrafi poprawić humor!

Ja już kończę, ale chciałam Wam jeszcze życzyć wszystkiego co najlepsze w tym nowym roku!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetne podsumowanie! Oby rok 2016 był jeszcze lepszy ;)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥