Święta #1 - Świąteczna składanka

10:49

Hej :)

Miałam to zrobić już w Mikołajki, ale niestety problemy rodzinne, które nagle z dnia na dzien na mnie spadły nie pozwoliły mi na rozpoczęcie taj serii.
Także dzisiaj oficjalnie rozpoczynam moją świąteczną serię na blogu. Zobaczycie w niej listę moich ulubionych świątecznych piosenek, kilka DIY, jakieś przepisy, różne porady i wiele innych. Aż nie wiem kiedy ja to wszystko zrobię! Ale dla Was jestem w stanie poświęcić każdą wolną chwilę. 

Dzisiaj na pierwszy ogień idzie moja świąteczna składanka, żebyście mogli już poczuć ten wspaniały świąteczny nastrój. 






6. Kayah - Ding Dong

7. Wham! - Last Christmas

8. De Su - Kto wie czy za rogiem

9. Rudolph The Red Nosed Reindeer

10. Ariana Grande - Santa Tell Me

11. Justin Bieber - Mistletoe

Myślę, że te jedenaście piosenek Wam wystarczy, a ja w każdym następnym świątecznym poście będę dodawała po jednej, żebyście mogli je sobie włączać i czytać. A ze względu na to, że świąteczna składanka to dość mało jak na jeden post to postanowiłam dodać Wam kilka świątecznych obrazków/inspiracji. Mam nadzieję, że się spodobają.












Zdjęcia: Tumblr.com

A Wam moi drodzy życzę Wesołych Świąt!

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Uwielbiam te piosenki <3
    Świetne, inspirujące zdjęcia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post i inspirujące zdjęcia :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥