Prezenty świąteczne!

06:59

Hej :)

Kochani na wstępie chciałam Was bardzo, bardzo przeprosić za to, że nie dodawałam postów z serii świątecznej, ale wypadły mi próbne egzaminy gimnazjalne i po prostu miałam strasznie dużo na głowie. Dzisiaj już do Was powracam i posty będą się pojawiały w miarę regularnie. W tym roku mam zamiar dodać jeszcze jeden post, ale o tym dowiecie się później. Przejdźmy do dzisiejszego tematu czyli prezentów!

Pewnie po tytule spodziewacie się, że będę się chwalić tym co dostałam na gwiazdkę. Po części tak, ale chciałam Wam jeszcze pokazać co sama podarowałam rodzicom. Myślę, że to dość fajny pomysł. 

Może zaczniemy od tego co dałam. Moja mama otrzymała ode mnie książkę, o ile można to nazwać książką, są to raczej kolorowanki dla dorosłych, najważniejsze, że bardzo jej się spodobały.




 Kolejnym prezentem jaki dostała moja mama były słuchawki, bransoletka, która była w zestawie z jeszcze jedną bransoletką i granatowe crocsy, o które moja mama mnie poprosiła i których już Wam pokazać nie mogę, bo moja mama je wzięła do pracy.





Jak możecie się domyślić, bransoletkę z napisem "Mother" ma moja mama, a bransoletkę z napisem "Daughter" mam ja.

Następną obdarowaną przeze mnie osobą był mój tata, któremu kupiłam krawat. Tak, taki prosty prezent, ale jak potrafi zadowolić człowieka. Na drugi prezent tylko się dołożyłam, bo mnie by go nie sprzedali, a poza tym moja mama też chciała kupić mojemu tacie pewien wyrób alkoholowy.



 Teraz przejdziemy do prezentów, jakie ja otrzymałam na gwiazdkę i na mikołaja. Zaczniemy od czegoś co po pierwsze zachwyciło mnie najbardziej, a po drugie było największe, czyli zestaw zawierający cztery obrazy: 





 Następnym prezentem jest książka bardzo podobna do "Zniszcz ten dziennik" i "To nie książka", z resztą tej samej autorki. 









Ramka, którą możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach również mnie zachwyciła i już wisi na ścianie i pięknie się komponuje!



 Bon upominkowy do sieci sklepów H&M dostałam od mojego chrzestnego i jego żony. Bardzo się ucieszyłam, bo uwielbiam robić zakupy haha!


Kolejna rzecz dekoracyjna, czyli dwie piękne poduszki, kolorowe w sowy. Jeden z moich ulubionych printów ♥ Te poduszki dodają kolorów mojemu pokojowi. Ożywiają te smętne cztery ściany.


W tym roku dostałam bardzo dużo rzeczy do dekoracji mojego pokoju i w sumie dobrze, bo o to prosiłam. Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć śliczne, małe drewniane motylki. Można je pomalować, a można zostawić białe. Muszę jechać dokupić sobie jeszcze jedną paczkę takich motylków, żeby je ładnie porozkładać na ścianie.



Ostatnią rzeczą, która mnie bardzo rozbawiła jest piżama. Bardzo ciepła milutka. Co mnie mogło w niej tak rozbawić? Jej wzór haha. Taaak... Hello Kitty hahaha takie małe słodkie i urocze kotki. Jak zobaczyłam tą piżamę to wybuchłam śmiechem, a cała moja rodzina patrzyła na mnie jak na idiotkę, ale co tam hahaha!



Od razu chciałam Was przeprosić za jakość niektórych zdjęć, ale jakby to powiedzieć, mój komputer po prostu ją zepsuł :(
Pochwalcie się w komentarzach jakie prezenty podarowaliście i jakie sami dostaliście.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. niektóre prezenty bardzo mi się podobają.
    ja dostałam od groma różnych rzeczy, ale wydaje mi się, że nie polega to na chwaleniu się, bo po co, haha:) najważniejsza w święta jest przecież pamięć.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo dużo tych prezentów ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe prezenty, niektóre mi się bardzo podobają :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥