DDOB TAG

14:32

Hej :)

Wydarzenia z ostatnich dni nie pozwoliły mi na udostępnienie nowego posta na blogu za co bardzo Was przepraszam. Niestety nie miałam na to wpływu, ta tragedia, która dotknęła wile osób przekreśliła moje plany na sesję.W związku z tym, że nie mam dla Was nic przygotowanego postanowiłam, że zrobię autorski TAG Daily Dose Of Beauty. 
Polega ona po prostu na tym, że blogger musi odpowiedzieć na pytania zadane przez sześć ambasadorek DDOB, pytań jest 17. Życzcie mi powodzenia! 

TAG

  • Czym jest dla Ciebie piękno?
I tu sprawa się komplikuje. Piękno, pozwolę sobie przytoczyć regułkę z Wikipedii
Piękno – pozytywna właściwość estetyczna bytu wynikająca z zachowania proporcji, harmonii barwdźwięków, stosowności, umiaru i użyteczności, odbierana przez zmysły. Istnieje piękno idealneduchowemoralnenaturalnecielesneobiektywne i subiektywne
Natomiast według mnie nie ma odpowiedzi na to pytanie. To coś jakbyście pytali mnie o to jaki jest sens życia. Każdy widzi to w inny sposób, nie da się tego zdefiniować ani opisać.

  • Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?
Mój dzisiejszy humor? To niech będzie obrazek. Jest taki jeden, który w idealny sposób odzwierciedla to co teraz czuję.


  • Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
Proste. Wystarczy wstać, odsłonić zasłony i uśmiechnąć się do porannych promieni słońca. Następnie należy zjeść pyszne i pożywne śniadanko. Poranek idealny!


  • Robisz makijaż codziennie?
Jeśli malowanie rzęs też się liczy to tak. Zwłaszcza jak się gdzieś wybieram, bo jak wiem, że cały dzień siedzę w domu to nie.
  • Jak jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Szczerze mówiąc jestem chyba "za mała" żeby móc wybierać. Po prostu kupuję to co polecają mi inni i testuję to na sobie. 
  • Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
Obowiązkowo tusz do rzęs i pomadka najlepiej o jakimś delikatnym różowym bądź czerwonym kolorze, następnie szczotka do włosów w postaci Tangle Tezzer i zwłaszcza w zimie, jakiś krem nawilżający.

  • Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
Na ulicy, w szkole, na Tumblr, na Instagram, na różnych blogach. Inspirację można znaleźć wszędzie! Wystarczy się rozejrzeć.


  • Jakie 3 rzeczy chciałbyś/chciałabyś zmienić na świecie?
Ludzi, bo chyba oni najbardziej szkodzą... Sytuację panującą we Francji i w innych krajach... I teraz rzecz oczywista... Chciałabym zmienić sytuację z głodem i biedą na świecie.
  • Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałbyś/chciałabyś w sobie zmienić? 
Hmmm... Nie lubię w sobie żadnej cechy... Chciałabym wszystko zmienić ale najbardziej to moje ciągłe obrażanie się na innych... Pracuję nad tym, staram się i myślę, że już jakieś postępy widać.
  • Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze w własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Kolejny pytanie, na które niestety nie dam rady udzielić odpowiedzi. Każdy ma na to inny sposób, jedni po prostu to akceptują inni z tym walczą, a jeszcze inni nie potrafią z tym żyć. Człowiek może być chudy i śliczny, a będzie się źle czuł w swoim ciele, natomiast ten grubszy i "brzydki" dobrze. Nie ma na to sposobu.


  • Gdybyś miał/a możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?
Chciałabym cofnąć czas i do pewnych rzeczy podejść w całkiem inny sposób. Popełniłam wiele błędów, ale też wielu rzeczy nie zauważyłam. Chciałabym to wszystko naprawić.


  • Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swoje życie?
Problemy, szkoła, blog. Dlaczego blog? Jest to taka moja odskocznia od codzienności, od problemów, od szkoły. Dzięki temu, że piszę czuję się po prostu lepiej.
  • Skąd pomysł na założenie bloga?
Moją inspiracją była znana blogerka Julia Kuczyńska znana jako Maffashion. Zaczęłam czytać jej bloga jakieś dwa lata temu i po pewnym czasie stwierdziłam, że fajnie by było spróbować swoich sił w blogowaniu. Stąd wziął się mój blog.
  • Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
To zależy od tego czy w ogóle mam czas. Mojego bloga odwiedzam codziennie, chociażby po to, żeby sprawdzić czy są jakieś nowe komentarze, ile nowych wyświetleń i obserwatorów przybyło. Natomiast posty piszę wtedy kiedy tego czasu mam trochę więcej, bo nad tym trzeba się skupić. 
  • Co lub kto daje ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Ja sama. Są jeszcze moje przyjaciółki, które często się mnie pytają kiedy nowy post, za ile coś dodam. To też jest bardzo motywujące i bardzo im za to dziękuję.
  • Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?
Moim największym sukcesem było nawiązanie pierwszej współpracy, która niestety zakończyła się po jakimś miesiącu, ale jakoś mnie to nie ruszyło, ponieważ byłam wtedy jeszcze w miarę początkującą blogerką i wiedziałam, że na współprace jeszcze mam czas, że najwyraźniej to jeszcze nieodpowiednia pora. 


  • Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?
Trudne pytanie, bo na DDOB jestem od niedawna, ale póki co bardzo podobają mi się posty Agaty Wojtkowiak. Jest na prawdę wspaniałą blogerką i sądzę, że osiągnie wielki sukces w tej "branży"



Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Teraz czekajcie tylko na kolejne. No chyba, że sytuacja u mnie się nie poprawi, ale myślę, że nie będzie aż tak źle.

Na zakończenie chciałam Was bardzo zachęcić do wchodzenia na kanał Ju& Wi, który jest prowadzony przez dwie przyjaciółki. Dziewczyny mają dopiero jeden filmik, ale po tym jednym filmiku nie da się ich nie lubić. Ich celem póki co jest dobicie 200 subskrypcji, uda się? Pomożecie? Będę Wam niezmiernie wdzięczna! :)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. No, całkiem ładnie ci poszło :D Polubiłam cię, a do dziewczyn już zaglądam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Miło mi to słyszeć ;)

      Usuń
  2. Fajny jest ten tag :D Nie martw się, z tymi problemami i szkołą na pewno niedługo będzie lepiej! <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pot. Na pewno będę tu częściej. Obserwuję.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi :)

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie prawdziwe piękno jest niewidzialne dla oka, to coś czego nie widać, coś co nosi się w sercu, inaczej charakter człowieka ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥