Nowy rok szkolny & spektakl Wataha Drums...

10:51

Hej :)
Już dość dawno mnie tutaj nie było, ale wiecie, zaczął się nowy rok, ja jestem w trzeciej gimnazjum, za kilka miesięcy mam egzaminy. Muszę się od samego początku spiąć i zaprać za naukę. Już kilka dobrych ocen jest co daje dobry znak. Niestety początek nowego roku niesie ze sobą kilka zobowiązań, jednym z nich jest zawieszenie bloga. Spokojnie, nie zrobię tego, nie dałabym rady. Po prostu posty będą się pojawiały dużo rzadziej niż przedtem, chyba mnie rozumiecie. Ten rok jest dla mnie trudny i żeby jakoś przez to wszystko przebrnąć muszę się poświecić. Dobra, ja już nie będę Wam tutaj smęcić, przejdę już do rzeczy. 


W piątek z okazji 40-lecia Dworku Białoprądnickiego odbył się spektakl w plenerze w wykonaniu "Wataha Drums". Zacznijmy od krótkiego wyjaśnienie, kim są ci "Wataha Drums"?

WATAHA DRUMS to grupa muzyków wykorzystująca w widowiskach elementy będące połączeniem muzyki, ruchu, światła, sztuk walki i wizualizacji.

Widowisko było na prawdę wspaniałe! Muzycy wykorzystali wszelkiego rodzaju bębny, były też zwykłe garnki, krzesła i nawet ich własne ciało! Cały spektakl trwał ok. godzinę. Ani razu nie oderwałam wzroku od sceny. Światła, muzyka, walka i taniec - połączenie idealne! Kostiumy robione własnoręcznie. Nad całym wydarzeniem muzycy pracowali 8 miesięcy! Opłacało się. Byli bardzo zgrani, pomyłka nie wchodziła w grę. I pomyśleć, że efekty były po prostu wyświetlane z rzutnika. Co ja wam będę więcej mówić, zobaczcie sami:


Mottem przewodnim widowiska były słowa Alberta Einsteina „Nie wiem jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na kije i kamienie”.


Mam nadzieję, że Wataha zawita również w waszym mieście i sami będziecie mogli oglądać to widowisko. 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. woo... faktycznie cudownie :) powodzenia na testach :) lepiej wcześniej niż później :D w wolnej chwili zapraszam do mnie ;) http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ty też - tak jak ja - stresujesz się egzaminami? Wciąż boję się, że nie napiszę dobrze i nie przyjmą mnie do wymarzonej szkoły.

    Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego wieczoru i
    zapraszam do mnie, Alicja z
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszliwie się stresuję! Jeszcze się dobrze rok szkolny nie zaczął, a ja już się boję co to będzie w kwietniu... Chcę iść do dobrego technikum lub też LO na profil humanistyczny, coś związanego z dziennikarstwem lub psychologią, a wiem, że do tego są potrzebne dobre wyniki z egzaminów :P

      Usuń
  3. Powodzenia w nowym roku szkolnym :) http://zpamietnikablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale super ze udalo ci sie uczestniczyc w takim niespotykanym widowisku!

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥