#NAZYWAM SIĘ BLOGER 2015!

06:20

Hej :)
Dziś mamy pierwszy dzień sierpnia co oznacza, że właśnie nadeszła pora, aby zakończyć akcję zatytułowaną #NAZYWAM SIĘ BLOGER 2015 napisaniem posta, w którym odpowiem na pytania:

• Czym jest dla mnie blogowanie?
• Za co to kocham?
• Dlaczego tworzę?
• Co zyskałam dzięki blogowi?



Czym jest dla mnie blogowanie?
Blogowanie  dla każdego z nas jest czymś innym. Dla mnie jest to pasja, dzięki której mogę oderwać się od codzienności, od problemów. Od kiedy prowadzę bloga bardzo rozwinęłam swoje umiejętności w pisaniu czy fotografii, którą również się interesuję. Bardzo lubię przesiadywać w internecie i zamiast tracić czas na jakieś głupoty to usiąść i zabrać się za pisanie, to nie jest strata czasu.

                                                                  Za co to kocham?
W sumie to się nie zastanawiałam za co kocham blogowanie, ale chyba najbardziej za to, że właśnie mogę się rozwijać, mogę czymś się zająć. Pisanie od zawsze było jakąś tam moją pasją i dzięki blogowi mogę tę pasję rozwijać. Powtarzam się?

Dlaczego tworzę?
Hmm... Myślę, że piszę posty nie dla siebie tylko dla Was, mogę Wam opowiedzieć o czymś ciekawym, lub czasem trochę mniej, mogę też Wam polecić jakieś ciekawe miejsca, do których warto zajrzeć, czasem podrzucę jakiś pomysł, a czasem nawet pomogę. Robię to tak po prostu.

Co zyskałam dzięki blogowi?
Dzięki blogowi zyskałam wiele rzeczy, które bardzo szanuję i jestem sama sobie wdzięczna, że usiadłam przed komputerem i założyłam tego bloga. Co zyskałam? 

Przede wszystkim pasję, bo gdyby nie to, że tak bardzo polubiłam blogowanie, a wręcz to pokochałam nie byłoby dzisiaj w internecie tego małego skrawka mnie.

Przygotowując ten post trochę sobie powspominałam. Kiedyś byłam taką szarą myszką, może i dalej nią jestem, ale już na pewno nie taką jak kiedyś. Blog pomógł mi się otworzyć na świat, zyskałam dużo pewności siebie i teraz gdy mam podjąć jakąś decyzję to nie waham się i po prostu to robię. Wydaje mi się, że jestem osobą dużo bardziej śmiałą niż te półtora roku temu.

Nowe znajomości i właśnie za to jestem najbardziej wdzięczna. Poznałam wiele na prawdę fajnych ludzi i teraz się z nimi przyjaźnię. To jest wspaniałe.

Dzięki blogowi zyskałam też Was! Moi czytelnicy to najwspanialsze osoby na świecie! Z kilkoma nawet się przyjaźnię. Gdy jest źle to potrafią mnie podnieść na duchu i zmotywować do działania. Uwielbiam ich.


Chciałabym zachęcić Was do pisania bloga. To jest bardzo pozytywna sprawa, a potem będziecie tylko porównywać siebie dawniej i siebie teraz. Uwierzcie, są duże różnice :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja również kocham blogować <3 Miałam ten post napisać dzisiaj, ale za kilka dni mój blog będzie miał rok i wtedy to napiszę. Nie chcę pisać dwa razy o tym samym :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis :)) Ważne aby to co robimy dawało nam radość ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥