Inspiracje wakacyjne!

13:35

Hej :)

Dziś po małej przerwie przychodzę do Was z postem, w którym dowiecie się co mnie inspiruje do działania w wakacje. Coś co mnie motywuje, niby jest to tylko kilka zdjęć, ale od dawna wiszą one u mnie w pokoju i gdy tylko na nie spojrzę od razu czuję, że nie mogę tak bezczynnie siedzieć i muszę po prostu coś zrobić! No dobrze, dość tego zbędnego gadania, przejdźmy do rzeczy!


Pierwszy jest cytat, który wisi w samym centrum mojej ściany i rzuca się od razu w oczy!


Kolejną rzeczą jest zdjęcie mojej ulubionej artystki Rihanny! Jej piosenki już od kilku lat są dla mnie najbardziej na świecie motywujące! Ona sama w sobie jest osobą bardzo dla mnie ważną, dzięki niej potrafię inaczej patrzeć na świat.



Moja ukochana seria książek. Za niedługo z resztą będziecie mogli na blogu przeczytać recenzję całej wspaniałej trylogii Tahereh Mafi więc nie będę się tutaj za bardzo o tym rozpisywać...


Może trochę głupio to zabrzmi, ale to zdjęcie motywuje mnie do zdrowego odżywiania, bo skoro mamy wakacje to mamy też różne pyszne kolorowe owoce, z którym można robić przeróżne pyszne rzeczy, począwszy na koktajlach, a skończywszy na sałatkach. W zimie nie ma niestety tego co daje nam ziemia latem więc korzystajmy póki możemy!




Natomiast te zdjęcia motywują mnie do spełniania moich marzeń, czyli podróżowania po świecie, a zwłaszcza interesuje mnie wyjazd do USA (głównie NY tak jak na zdjęciu nr 1) oraz do Włoch (zdjęcie nr 3) 


Powyższe zdjęcie kojarzy mi się z pamiętnikiem, a pamiętnik kojarzy mi się z pisaniem czyli z moją jedną z wielu pasji, którą mam zamiar rozwijać i w tym pomaga mi ten blog oraz pisany przeze mnie pamiętnik.


No i o co tu może chodzić? No oczywiście, że chodzi tutaj o sport, który w te wakacje szczególnie mnie zainteresował, jazda na rolkach, gra w Speed Badmintona, ogólnie zabawy na świeżym powietrzu to jest to!









Pozostałe zdjęcia są dla mnie po prostu motywacją do działania, dają mi takie szczęście, gdy spojrzę na moją "Ścianę Inspiracji" to od razu na mojej twarzy pojawia się uśmiech, a uśmiech w życiu człowieka jest na prawdę ważny! Więc moi drodzy nie zapominajmy się uśmiechać, cieszyć i śmiać ze wszystkiego! Cieszmy się tymi wakacjami, bo za niedługo już szkoła więc wykorzystajmy te ostatnie dwa tygodnie jak najlepiej się da! Spotykajmy się ze znajomymi, spędzajmy czas przede wszystkim na świeżym powietrzu, a nie przed komputerem!
Życzę Wam, aby te ostatnie tygodnie wakacji były najlepsze pod słońcem i żebyście nie narzekali więcej na to, że one tak szybko zleciały! 

CIESZCIE SIĘ!!!

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Świetne inspiracje. Ja również mam coś takiego, że zdjęcia/napisy motywują mnie do działania. Poza tym takie fotografie mogą służyć za świetną dekoracje w pokoju. Może u mnie znajdziesz coś, co Cię zainspiruje :)
    http://pastimedelicjee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się notka :) racja świetne inspiracje, zobaczysz, że spełnisz marzenia z podróżowaniem :)
    obserwuję i pozdrawiam :*
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje, same cuda i pyszności!

    http://kingastanczewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda, inspirujące...
    :)
    Zapraszam na bloga: www.yourinspiration77.blogspot.com

    Na tym blogu nie będę ograniczała się do jednej tematyki. Znajdziecie tu wiele recenzji filmów oraz książek. Nie zabraknie u mnie także świata mody i urody. Poznacie metody skutecznej nauki języków obcych. A to jeszcze nie koniec... Każdy post będzie zasilany dawką inspiracji oraz dobrej jakości zdjęciami...

    Pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje. Riri <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥