Wakacje nad Bałtykiem!

10:52

Hej :)

Jak już wczoraj pisałam na Facebook'u dzisiaj powinien pojawić się post z mojego wyjazdu do Jarosławca. Proszę! Oto jest długo wyczekiwany wpis z filmikiem i kilkoma zdjęciami o czym dowiecie się czytając dalej. Mam nadzieję, że się spodoba.

Postanowiłam że podczas pobytu w jakże malowniczym Jarosławcu nagram kilka krótkich filmów, porobię masę zdjęć, a następnie, już po powrocie do Krakowa wszystko zmontuję i gotowy filmik wrzucę na YouTube i na bloga. Jak postanowiłam, tak zrobiłam. Film na yt właśnie został dodany, a Wy możecie zobaczyć go już teraz, tutaj: 

Polecam obejrzeć w HD ;)

Wakacje ogólnie zaliczam do tych udanych mimo ciągłej brzydkiej pogody i lodowatego wiatru na plaży. Jak widać na filmiku nie jestem za bardzo opalona, a to właśnie przez brak słońca. Ale teraz w Krakowie pogodę mamy ładną i zamierzam się jeszcze poopalać, żeby nie wrócić biała do szkoły... Kurcze dopiero połowa wakacji a ja już o szkole! Dość tego! W filmiku jest kilka moich ulubionych zdjęć, które po prostu muszę pokazać wam jeszcze raz, osobno, żebyście mogli się napatrzeć do woli.










To są zdjęcia, które mi osobiście najbardziej się podobają.
 A Wam? 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bałtych, chodź bardzo zimny, to urokliwy. Uwielbiam spędzać wakacje nad polskim morzem. ♥ Śliczne zdjęcia. :*

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kilka lat temu w Jarosławcu !! Bardzo cudowne i malownicze miejsce :)
    śliczny filmik .. czym dłużej oglądałam tym więcej wspomnień nasuwało mi się z przed lat "-"
    Pozdrawiam cieplutko

    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo śliczne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne fotki
    http://indeed-prodigy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥