Jak szybko i bezboleśnie popełnić samobójstwo?

14:12

Hej :)

Każdy z nas przechodzi chwile załamania, ale to nigdy nie trwa wiecznie. Ludzie będący w takim stanie mają różne, przerażające myśli! Chcą się zwyczajnie zabić, szybko i jak najmniej boleśnie... Niestety jeśli już ktoś chce zrobić sobie krzywdę to niech wie, że te dwa słowa nie mają tutaj żadnego znaczenia... Śmierć trwa i jest bardzo bolesna. Nie da się umrzeć tak o! Na zawołanie... Nie układa mi się, muszę się rzucić z mostu... Nie, to nie na tym polega. Trzeba poświęcić więcej niż kiedykolwiek. Trzeba poświęcić życie. 
Też kiedyś przechodziłam chwilę załamania, ale to nie znaczy, że od razu poszłam się zabić... Jest w Polsce wiele ludzi, fachowców, którzy potrafią pomóc takim osobom. Moim ratunkiem był ten blog. Tak, dobrze widzicie, to dzięki temu, że zaczęłam go pisać oderwałam się od tej szarej rzeczywistości, kiedyś posty były smętne a dziś? Jestem dziewczyną, która żyje pełnią życia! Kiedyś wątpiłam, że jeszcze w życiu przeżyję wiele wspaniałych chwil, poznam na prawdę świetnych ludzi! A jednak mi się udało. I Tobie też się uda! Jak pomyślisz o tym, że kiedyś tam chciałaś/eś odebrać sobie życie to będziesz się z tego śmiał! Nie da się odejść z tego świata tak bezinteresownie... Są ludzie, którym na Tobie zależy jak na nikim innym, twoja rodzina, przyjaciele... Nawet jeśli kiedyś Cię zranili wiedz, ze nie przestali kochać... Jesteś dla nich tym cholernym oczkiem w głowie! I to się nigdy nie zmieni! Nie ważne co byś zrobił i co oni by zrobili to zawsze możesz na nich liczyć! 

A co z 14-letnim Dominikiem, który kilka dni temu się zabił? No właśnie... Wyzywali go... Słowa ranią najbardziej... Chłopak już nie zdążył ocalić swojego młodego życia, ale TY zdążysz! Życie jest piękne! Zadając ból sobie, zdajemy go innym i skazujemy ich na wieczne zastanawianie się "Dlaczego?". Pomyślcie o rodzinie Dominika, co ona musi teraz przechodzić, chcecie aby wasi najbliżsi głowili się dlaczego to zrobiłeś? Dlaczego zabiłeś się w takim młodym wieku? Oni Was kochają! I na pewno nie chcieliby, żebyście robili sobie krzywdę. Oszczędźcie im tych wylanych łez... A sobie dajcie jeszcze jedną szansę. Mówcie sobie, że bez względu na wszystko uda Wam się i wyjdziecie z tego dołka! A ludzie Was otaczający podadzą Wam rękę i pomogą...


IT WILL NEVER HAPPEN

Śmierć to nie jest jedyne rozwiązanie... Istnieją ludzie, którzy są w stanie Wam pomóc, a tą pomoc uzyskacie dzwoniąc pod jeden z poniższych numerów:
116 123 – Telefon zaufania dla osób dorosłych w kryzysie emocjonalnym
22 425 98 48 – Telefoniczna pierwsza pomoc psychologiczna
116 111 – Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży
801 120 002 – Ogólnopolski telefon dla ofiar przemocy w rodzinie „Niebieska Linia”
800 112 800 – „Telefon Nadziei” dla kobiet w ciąży i matek w trudnej sytuacji życiowej

NEVER GIVE UP!

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Oczywiście słowa ranią i często dużo bardziej niż czyny. Ja mimo swojego 25 letniego życia i miliona usłyszanych złych słów w swoim kierunku, miliona wylanych łez, oraz choroby z którą się zmagam nigdy w życiu nie pomyślałam, żeby zrobić sobie krzywdę ! I nie, nie jestem super silna psychicznie, jestem strasznie wrażliwa, ale szanuję swoje życie, szanuję to, co dał mi Bóg. Jak można odebrać sobie coś najpiękniejszego, coś jedynego? Znałam wielu samobójców i szczerze mówiąc taki czyn, to często impuls. Trzeba być silnym, trzeba szanować życie, bo ma się je tylko jedno ! Pozdrawiam.
    thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, też wiele przeszłam mimo, że mam tylko 15 lat... Różne myśli chodziły mi po głowie, ale nigdy taka, która mówiła "IDŹ SIĘ ZABIĆ!" To jest straszne :(

      Usuń
    2. uważam, że akurat wiek nie jest wyznacznikiem, dlatego nie neguje tego, że mając 15 lat mówisz o swoich załamaniach, bo owszem mogłaś takowe mieć. Życie każdego z nas jest inne, jedni mają większe, drudzy mniejsze problemy i każdego z nas niezależnie od wieku, mogą spotykać tak przykre rzeczy, niestety.

      Usuń
    3. Szczera prawda :) Jesteś jedną z nielicznych osób, które nie oceniają według wieku... Często jest tak, ze 15-letnia osoba jest bardziej dojrzała od tej pełnoletniej i przeżyła dużo więcej.

      Usuń
  2. Aż nie wiem co napisać w tym temacie.. :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, też było mi ciężko o tym wszystkim pisać... Łzy zalewały mi oczy, ale jakoś przez to przebrnęłam... Słyszałaś może o akcji "STOP SAMOBÓJSTWOM!"??? Tak, włączyłam się w nią... Ale nie spodziewałam, ze napisanie tego posta będzie mnie tyle kosztowało, to było na prawdę trudne :(

      Usuń
  3. Ja również lepiej wstrzymam się na ten temat, podziwiam Cię za napisanie tego postu i dołączenie się do tej akcji!

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''elf'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/elf.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło, że weszłaś na mojego bloga :) Od Dawna jesteś taką inspiracją dla mnie, twoje sesje to po prostu perełki!
      Rozumiem, że nie każdy lubi/chce się wypowiadać na ten dość delikatny temat :) Jak już wcześniej pisałam, mnie też było ciężko, ale na szczęście się udało...

      Usuń
    2. I tak na prawdę to chyba nie ma za co mnie podziwiać, akcja jak akcja tyle, że ta jest trochę kontrowersyjna, jedni twierdzą, że to bardzo dobrze, że on powstała inni nie...

      Usuń
  4. Przemoc psychiczna bywa gorsza od tej fizycznej. Niektórzy ludzie nie zdają sobie sprawy, jak mogą ranić słowami... Szkoda, że dopiero samobójstwo Dominika zaczyna otwierać innym ludziom oczy.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, bardzo dużo osób musiało zginąć, żeby ktokolwiek zrozumiał jak znęcanie się psychiczne rani drugiego człowieka :(

      Usuń
  5. Czytałam ostatnio sporo tego typu postów... Naprawdę czasami jest mi po prostu przykro. Cieszę się, że tu trafiłam :)


    Obserwuję!
    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się czterema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję + klikam w bannery, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło, że się cieszysz, że do mnie trafiłaś :) I owszem, ja też dużo takich wpisów czytałam i właśnie to zmotywowało mnie do wzięcia udziału w całej akcji i napisania tego posta ;)

      Usuń
  6. Myślę, że takie informacje są bardzo, bardzo ważne :) Dzięki tobie wiele osób dowie się jak sobie poradzić. Uczucie osamotnienia, bezradności, nawet chwilowe może zaważyć na czymś życiu :(

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten wpis może im pomóc zrozumieć jak bardzo ważni są dla swoich bliskich :)

      Usuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥