What's on my phone?

06:37

Hej :)

Już na większości blogów pojawił się tego typu post, tylko nie tu. Postanowiłam, że sama postaram się coś podobnego zrobić. Zapraszam:

1. Ekran blokady:
Tak jak większość osób mam jako blokadę ustawiony wzór. Tapeta, która widnieje w tle:
2. Ekran główny:


 Tutaj jak widać nie ma zbyt wiele, jest tylko zegar i szybkie wyszukiwanie w Google. Taka letnia tapeta:

3. Strona "boczna" lewa:


Na tej stronie wyraźnie widać, że wszystko jest uporządkowane i ładnie sobie siedzi w poszczególnych folderach, ale o tym za chwilę. Jest jeszcze szybkie wybieranie muzyki.
A teraz aplikacje znajdujące się w poszczególnych folderach:

Zacznijmy od społeczności:


Jak widać nie odróżniam się od innych, tak samo mam Facebook'a, Messengera czy YouTube. Dodatkowo pobrałam niedawno Aska, dzięki czemu jestem na bieżąco z pytaniami, jakie od Was dostaję.
Następnie wszystkie aplikacje związane ze zdjęciami:


Retrica, Instagram czy Snapchat to podstawa. Dodatkowo pojawił się Pixlr, który pozwala na urozmaicanie zdjęć czy robienie kolaży, polecam.
Teraz Gry:


Gier na moim telefonie jest najwięcej! Pierwsza gra jest ściągnięta specjalnie dla mojego młodszego brata, bo mnie o to zwyczajnie poprosił, reszta jest już moja. Quizowanie to ostatnio jedna z najpopularniejszych gier w Sklepie Play, musiałam ją mieć. Wszystkie powyższe gry serdecznie polecam, na prawdę warto je pobrać, bo są bardzo wciągające.
Ostatni folder na tej stronie, który postanowiłam nazwać "Wszystko i nic", panuje tam chyba największy bałagan:


Dwie chyba najbardziej przydatne i chyba najczęściej przeze mnie włączane w roku szkolnym. DajSpisać pewnie większość z Was zna, niestety brakuje w niej kilku poprawek w postaci kilku nowych książek np. do Biologii. MobileMPK jest aplikacją, do której nie mam jakichkolwiek zarzutów. O Sklepie Play i kalkulatorze chyba mówić nie muszę.

4. Strona "boczna" prawa:


Jak widać tutaj też panuje idealny porządek, jestem osobą, która musi wiedzieć gdzie co jest. Są tutaj dwa foldery, dwie aplikacje i szybkie wybieranie zdjęć.
Folder Galerie zawiera:


Album, w którym znajdują się zdjęcia, oraz Walkman, gdzie znajduje się muzyka.
Drugi folder nosi nazwę "Czas":


Ponieważ znajduje się w nim budzik, zegar oraz kalendarz.

Ogólnie można stwierdzić, że mój telefon jest uporządkowany.
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ciekawy post! Nie znałam wcześniej niektórych aplikacji, muszę koniecznie pobrać! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, również uwielbiam Quizwanie, gram w to prawie codziennie. ♥
    ZAPRASZAM: http://dreamcatcheeeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Snapchat najważniejszy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥