Holiday are coming!

12:15

Hej :)

Każdy z nas już chyba odlicza dni do końca roku! Zostało ich już tylko 8!!! Jestem strasznie podekscytowana, bo tegoroczne wakacje zapowiadają się na prawdę wyśmienicie!
30 czerwca przylatuje moja babcia z USA, tak, to ta o której już było tyle razy mówione. Wreszcie się z nią zobaczę. Przylatuje na miesiąc, jedziemy razem, całą rodzinką 11 lipca nad morze. Następnie w sierpniu na ok tydzień jadę z Klaudią do mojej cioci do Sierakowa. Czuję, że ten czas straaasznie szybko zleci! Oczywiście będę Wam nagrywała filmiki, a potem zmontuję je i wrzucę na yt i bloga tak jak to zrobiłam w zeszłym roku. Na pewno będzie się dużo działo i postaram się wszystko dokumentować zdjęciami i filmikami. Myślę, że taka forma opowiadania o różnych wycieczkach będzie ok i po wakacjach już tylko tak będę opowiadać gdzie byłam i co robiłam. W wakacje postaram się też aktywować mój kanał na YouTube także oczekujcie jakichś pierwszych filmów!
Oceny już wystawione, może i nie zachwycają, ale nie są też jakieś złe! Najważniejsze, że z polskiego mam 4, najbardziej mi na tym zależało. Ostatnie dwa tygodnie były na prawdę męczące! Wciąż tylko poprawki, zdawanie na wyższą ocenę... Po prostu istny koszmar! Na szczęście zostało nam już tylko kilka dni i mam nadzieję, że ten ostatni tydzień szkoły będzie słoneczny, bo jak na razie na weekend zapowiada się brzydka pogoda. Po wystawieniu ocen chyba każdemu odechciewa się chodzić do szkoły tak jest i ze mną! Postanowiłam sobie zrobić dwa dodatkowe dni wolne, które w pełni wykorzystałam! Zrobiłam wakacyjne porządki w książkach, szafie i ogólnie w caaałym pokoju. Myślę, że jestem już gotowa na przyjęcie tych dwóch wspaniałych i mam nadzieję, ciepłych miesięcy!
Wiadomo, że nie wszystkich stać na takie luksusowe wakacje jak wyjazdy za granicę, a czasem i nad polskie morze. Ale zawsze można sobie tanio zorganizować chociażby jednodniową wycieczkę do jakiegoś miasta wraz ze znajomymi. Ja osobiście chcę w tym roku dużo takich wycieczek zorganizować, będziemy jeździć pociągami po Polsce wraz z moją ekipą z Krk! Lub po prostu wypady na miasto, jeżdżenie różnymi autobusami tam gdzie one same Was zawiozą, gubienie się, pytanie ludzi o drogę, to jest to! Życzę wszystkim udanych wakacji, chociaż na pewno jeszcze przed końcem roku do was napiszę!
A Wy, gdzie jedziecie na wakacje?

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja mam zarys planów, ale pewnie wszystko będzie spontaniczne ;)
    Najważniejsze aby odpocząć ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam planów :)
    fajny blog obserwuje :*

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥