Festiwal Kolorów 2015

07:13

Hej :)

Zapewne duża część z Was wie o co chodzi z tym całym Festiwalem Kolorów. Jednak są wśród Was też tacy, którzy nie mają o tym zielonego pojęcia. Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić właśnie dla ludzi, którzy nie wiedzą co to za wydarzenie i o co w nim chodzi. 
Festiwal Kolorów polega po prostu na obrzucaniu się kolorowymi proszkami! Tak, wydaje się nudne? Uwierzcie mi, to jest na prawdę świetna zabawa! Zwłaszcza jak idziecie z grupą przyjaciół! Jedyny minus wczorajszej imprezy to 36 stopniowa temperatura, która nie dawała żyć! Na różnych stronach możecie znaleźć zdjęcia z imprez z różnych miast. Jeśli chcecie wiedzieć więcej na temat Festiwalu to zapraszam na ich oficjalną stronę >>> KLIK <<< Znajdziecie tam nie tylko daty i miasta w jakich odbędzie się kolorowa impreza, ale też galerię zdjęć, sponsorów i wiele innych informacji :)
A oto zdjęcia wykonane przez Olę i Tomka: 


Mój outfit of the day XD







 


Krótko podsumowując był to najlepszy dzień z najlepszą ekipą na świecie!
 Dzięki za super spędzony czas na festiwalu i ani chwilę nudy!
A oto filmik z wyrzutu kolorów!

video

A Wy? Byliście na Festiwalu?

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Super blog, śliczny wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com
    Komentarz za komentarz ?Obserwacja za obserwacje?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Postaram się wpaść w najbliższym czasie do ciebie ;)

      Usuń
  2. chciałam się wybrać na ten festiwal, ale jednak zmieniłam zdanie ze względu na to, że nikt nie chciał ze mną jechać ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym roku możesz się wybrać ze mną ;)

      Usuń
  3. Jeszcze nie, czekam na sobote i festiwal w Katowicach. Jak zabezpieczyłaś aparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to nie brałam aparatu, bo za bardzo się o niego bałam, ale byli i tacy, którzy aparaty mieli i były one zabezpieczone zwykłą folią śniadaniową lub reklamówkami. Jest wiele sposobów :) Skoro czekasz na festiwal w Katowicach to życzę Ci udanej zabawy! ♥

      Usuń
  4. W następnym roku muszę jechać na ten festiwal ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥