Wróciłam!

10:02

Hej :)

Na początku chciałam was strasznie przeprosić za moją dłuższą nieobecność, która była spowodowana wieloma sprawami. Pierwszą z nich był mój tygodniowy wyjazd do Połczyna - Zdroju, który nie powiem, był bardzo udany, następnie wiadomo, trzeba było ponadrabiać i to dużo! Nie było mnie tu aż od 4 maja, wyjazd był 11-16 maja. Co ja robiłam w między czasie? Hmm... Chyba nic wartego uwagi. Mogłam napisać, ale po prostu nie miałam weny, a nie chciałam Was też zanudzać moim głupim gadaniem bez sensu. No cóż, dzisiaj jest 24 maja i oto mój wielki powrót! Co prawda w nadchodzącym tygodniu mam masę rzeczy do zrobienia, ale zawsze znajdzie się chwilka, żeby coś napisać.
Wspominałam Wam już, że pomagam mojej koleżance pisać dialogi do jej przeróżnych dzieł? Myślę, że ucieszycie się, bo mam tu specjalnie dla Was zapowiedź kolejnego wspaniałego dzieła Kasi!
Pada . W moim świecie też pada. Stoi nade mną 
chmura wspomnień. Jest coraz bliżej. Burza się  
wzmaga. Rozleją się wszystkie smutki. Polecą krop
le zwane łzami. Ludzie których ciągnie do nieba to  
anioły,które są zbyt wrażliwe aby żyć na ziemi....Całe  
 życie uciekam. Lecz dziś nie mogę. Zależy mi. Nie  
będę upadłym aniołem i będę walczyć. Czym jestem?  
Jestem człowiekiem, czyli zerem. Istotą zależną od  
wszystkiego. Jestem słaba ,łatwo mnie złamać , 
często nie daję rady. Ale nie mogę tak myśleć. Liczą  
na mnie mimo,że ja nie liczę na siebie.  
Do boju  aniołku...
Tak oto wyglądać będzie dzieło, które aktualnie jest w trakcie pisania. Może kiedyś uda mi się wyciągnąć od autorki coś jeszcze? Kto wie! Ja i Kasia jesteśmy bardzo ciekawe co sądzicie o tym krótkim fragmencie. Opinie jak zwykle w komentarzach! Tymczasem ja się z wami żegnam, do następnego!

Do boju...

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Czekam z niecierpliwością na nowy post! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥