I po urodzinach.

10:11

Hej :)

Wczoraj skończyłam 15 lat, z tej okazji na blogu w piątek pojawił się konkurs, który miał zostać rozstrzygnięty już wczoraj, ale 2 dni na zgłoszenia to zdecydowanie za mało! Postanowiłam przedłużyć termin zgłoszeń do 16 maja. Czemu aż tyle? Ponieważ 11 wyjeżdżam na 4 dni do Połczyna Zdrój na Pomorze i nie będę miała czasu na rozstrzygnięcie konkursu, ale są też tego ogromnie plusy! Mianowicie, macie więcej czasu na zgłoszenie się oraz może dzięki temu będzie dużo więcej osób. 
To była taka część informacyjna, a teraz przejdziemy już do konkretów. W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać co dostałam z okazji tych moich 15 urodzin. Od rodziców dostałam czwartą część, która dopełnia moją ulubioną serię jaką są wszelkie przygody Julii. Ta książka nosi tytuł: " Julia - trzy tajemnice". Była to bardzo wyczekiwana przeze mnie część, ponieważ zawiera ona w sobie aż trzy "wersje", pierwsza to cała historia przedstawiona oczami Warnera, druga oczami Adama, natomiast trzecia to dziennik Julii. Recenzję całej serii dodam jak tylko przeczytam ostatnią część i połowę trzeciej części. Mogę powiedzieć tylko, że jest na prawdę warta przeczytania :)






Kolejną rzeczą jaką dostałam, tym razem od przyjaciółek były:
-   Balonik z helem w kształcie głowy Myszki Minnie
-   Kwiatki haha
-   Piękna ręcznie robiona kartka
-   Dwie czekolady (jedna już zjedzona)
-   Płytka z pewnym nagraniem haha na ten temat wolę się nie wypowiadać
- NAJLEPSZY PREZENT JAKI MOGŁAM KIEDYKOLWIEK DOSTAĆ!!! PŁYTA MOJEJ NAJUKOCHAŃSZEJ IDOLKI RIHANNY!!!!  Płytę pt. Unapologetik



Podsumowując, były to najlepsze urodziny pod słońcem! Mała notka do moich najukochańszych BFF, bo wiem, że na pewno to będą czytały: Nie wiem czy to do was dzisiaj dotarło, ale sprawiłyście, że jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie! KOCHAM WAS I DZIĘKUJĘ ♥♥♥

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Książka jest genialna ! Ale najbardziej to zazdroszczę balona,kurde trzeba kupić balona !
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha i co kupiłaś już tego balona?

      Usuń
  2. Świetne prezenty oraz spóźnione wszystkiego najlepszego :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!
    Płyta Rihanny <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta płyta to było moje marzenie! ♥

      Usuń
  4. ja cb też kochammm <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty! Trochę (bardzo) spóźnione ale WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :)
    Będę zaglądać tu częściej dlatego obserwuję! :)
    Poklikasz u mnie?
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥