Kilka rad...

06:03

Hej :)

Dzisiaj wybieram się do fryzjera. Moje włosy na prawdę potrzebują porządnego cięcia! Ale dzisiaj nie o tym. Jeśli chcecie krótką fotorelację i porównanie przed, po to taki post pojawi się w piątek. Chciałabym Wam dać kilka "rad" dzięki, którym blogi są  według mnie warte częstszego odwiedzania.

1. Wygląd.
Tak, jest to chyba rzecz, która najbardziej przykuwa uwagę po wejściu na danego bloga. Wygląd musi być jasny i przejrzysty. Nie przepadam za blogami, które są aż za bardzo kolorowe, przesada z tęczą nie jest dobra... Lepiej nie mieć nic niż mieć za dużo. Według mnie najlepiej prezentują się jak już kolory pastelowe, róż, fiolet, czy inne tego typu.


2. Zdjęcia.
Wiadomo, że nie każdego stać na bardzo drogi sprzęt. Mam tak samo i zdjęcia robię - jak już kiedyś pisałam - telefonem! Ale potem je przerabiam, czasem dodaję ciekawe efekty i można w ten sposób sprawić, że zdjęcie wydaje się jakby było robione porządną lustrzanką.

(Tak, uwielbiam robić zdjęcia przyrodzie)

3. Obs/obs i Kom/kom - NIE!
Sama tak kiedyś robiłam i się na tym przeliczyłam. Nie wejdę na bloga osoby, która pisze "Kto obs/obs i kom/kom? Zacznijcie!" Nie, nie i jeszcze raz NIE! Dzięki temu może i zyskujesz obserwatorów, ale fałszywych. Chyba nigdy się nie zdarzyło tak, że po wymianie obserwacjami dana osoba nie weszła więcej na bloga tej drugiej. No niestety! 


4. Emotikonki i inne dodatki.
Ogólnie rzecz biorąc to nic nie mam do emotek, bo jak sami wiecie czasem zdarza mi się jakąś wstawić, ale z tym nie można przesadzać! To samo tyczy się "XD" i innych tego typu ozdobników do tekstu. Skoro już jesteśmy przy postach to od razu powiem o tym parę słów.Post powinien być pisany "prosto z serca", nie tak na odwal się. Mnie czasem napisanie posta zajmuje pół godziny, a czasem cały dzień! Widać różnicę po przeczytaniu takich dwóch tekstów. Także jak już chcecie coś napisać to poczekajcie, aż wpadnie wam pomysł do głowy, a nie zmuszajcie się do pisania dlatego, że dawno nic nie dodaliście! 

Ok, myślę, że to będzie tyle tych "RAD". Jeśli macie jakieś pytania to śmiało, piszcie w komentarzach, podawajcie swoje blogi, ale pamiętajcie, że najlepiej jak spełniają wszystkie powyższe wymogi!!! :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo fajne porady, faktycznie zbyt rozlega gama kolów na jeym blogu nie jest dobra ale bez przesady nie wszycy powinni mieć pastelowy blog.Ja dziś szablon zmieniłam, postawiłam na zieleń ale nie pastelową i wyszło naprawde dobrze.
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj się z Tobą zgadzam. O to mi właśnie chodziło, ale nie wiedziałam jak to inaczej ująć :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie, że dodałaś taki post z radami! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne porady.
    Zgadzam się z Tobą w stu procentach!
    Zapraszam do siebie: http://prossteslowa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w blogosferze juz długo i miałam do czynienia z wieloma blogami nieudolnie prowadzonymi, ba! Sama takie prowadziłam.
    Także pozwolę sobie dodać coś od siebie:
    1) to, że jest taka opcja, nie znaczy, że od razu musi pojawiać się to na twoim blogu. Mówię tutaj o niepotrzebnych ankietach, milionie zbędnych stron i przede wszystkim - szlaczków (czy jak to nazwać) latających za kursorem
    2) sprawdzać pisownię. Ortografia i interpunkcja bardzo dużo mówi tutaj o blogu i człowieku
    3) posty powinny być wyczerpujące. Starajmy się uwzględniać dany temat w jednym, ew. Kilku połączonych ze sobą postach, żeby nie robić bałaganu. Ja na przykład nie lubię, kiedy włączam notkę, bo temat mnie zainteresuje, a tam trzy zdania na ten temat i jeszcze "reszta w następnym poście"

    To chyba tyle tego, czego Ty nie uwzgledniłaś.

    Pozdrawiam serdecznie :)
    optimistic--soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥