Pogadanka

10:59

Hej :)

Przepraszam was za tą dłuższą przerwę. Teraz już mam czas. Pewnie wiecie, że od wtorku do czwartku gimnazjaliści pisali egzaminy. Mnie czeka to za rok, niestety. Oczywiście trzymałam kciuki za wszystkich gimnazjalistów. Na szczęście już po. Piszcie jak wam poszło!

Dzisiaj postanowiłam zrobić małą pogadankę na temat... skąd biorą się dzieci! Jak pewnie wiecie, dzieci rodzą się z brzuszka mamy... Zaraz, zaraz! Nie o tym mieliśmy dzisiaj rozmawiać!
Prawie wszystkim słowo "pogadanka" kojarzy się z rozmową o bezpieczeństwie w sieci, o seksie i o tego typu sprawach. Ale dzisiaj nasza pogadanka będzie na temat tego przez jakie etapy w życiu przechodził każdy z nas. Chodzi o to kim każdy z nas chciał zostać w przyszłości. Zacznijmy od wieku do 5 lat.
Dziewczynki w tym wieku najczęściej chcą być księżniczkami, mieć za mężów przystojnych książąt, którzy przyjeżdżają zawsze na białych koniach. Piękne pałace to były marzenia każdej małej dziewczynki. A o czym marzyli chłopcy? Chcieli być strażakami i kierowcami rajdowymi! Tak sądzę. Skąd ja to mogę wiedzieć? Mam młodszego brata i gdy miał 5 lat codziennie musiałam wysłuchiwać jakim to on będzie wspaniałym strażakiem, będzie nosił kask i gasił pożary. To było urocze. Natomiast mój kuzyn od dzieciństwa marzył by zostać najwspanialszym kierowcą rajdowym na świecie.
Wiek: 5-10 lat.
Ja gdy byłam w tym wieku marzyłam o solowej karierze, zawsze lubiłam śpiewać i dalej to lubię, ale wtedy to była prawdziwa obsesja. Ewentualnie gdyby kariera gwiazdy POP nie wypaliła mogłam być tancerką haha. Kariera, sława, pieniądze, odjazdowe ubrania i ogromna willa z basenem! Kim chcieli być chłopcy w tym wieku? Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że chyba najbardziej marzyli o karierze piłkarza! Mój 8-letni kuzyn sam zaczął chodzić na treningi i teraz w każdej wolnej chwili kopie piłkę, nawet po domu!
Wiek 10-15 lat.
Tak, teraz chyba się rozpiszę. W tym wieku dzieci/młodzież zaczyna o swoim zawodzie myśleć poważnie. Jedni już wiedzą, że po ukończeniu liceum pójdą na studia na medycynę, nie ważne że do ukończenia szkoły wyższej zostało im jeszcze sporo, oni i tak mają już plan na życie! Niby dobrze, ale z drugiej strony lepiej niech jeszcze poczekają, bo poglądy mogą im się jeszcze 100 razy zmienić. Ja jak wiecie chcę zostać dziennikarką lub psychologiem. Tak, Julka psycholog haha. Szczerze to sama jeszcze do końca nie wiem czym chcę się zajmować już tak do emerytury. Do wyboru liceum/technikum mam jeszcze rok i jak już mówiłam wszystko może się zmienić. Może pewnego dnia się obudzę i powiem, że będę informatykiem, a może już do końca będę marzyła o dziennikarstwie, a ten blog tylko umocni mnie w tym przekonaniu i będzie kluczem do drzwi do kariery! Kto to wie?

To wszystko to nasze marzenia, a o nie trzeba walczyć!

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ale świetny post! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat chce byc dziennikarka ;)
    Super post!

    http://autographsandthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog,design i post! ((:
    marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥