Konkurs z okazji urodzin!

07:15

Hej :)

Dziś piszę do was po raz ostatni... Po raz ostatni jako głupia czternastolatka. Już w niedzielę 3 maja kończę 15 lat. Ale ten czas szybko leci! Chciałam z tej okazji zorganizować jakieś rozdanie, ale szczerze mówiąc to z tego zrezygnowałam. Jednak zdecydowałam się, że zorganizuję mały konkurs. 

Zasady są bardzo proste:
Należy zaobserwować bloga, a następnie w komentarzu podać nazwę pod jaką go obserwujecie oraz napisać który post / seria postów podoba wam się najbardziej. 
Potem ja dokładnie 3 maja wybiorę trzy najlepsze / najbardziej kreatywne komentarze i ogłoszę wyniki.
Każdy pod swoim komentarzem dostanie trzy numerki, dzięki temu będzie większa szansa na wygraną ;)

Teraz chyba najlepsza część... NAGRODY:
1 miejsce:
List z małym upominkiem ode mnie (mała paczuszka)  + stała obserwacja bloga i komentowanie nowych postów + promocja bloga w każdym poście, który pojawi się do końca roku szkolnego + dodanie do ulubionych na pasku bocznym na stałe :)
2 miejsce:
Stała obserwacja i komentowanie postów + promocja bloga w postach jakie pojawią się do końca maja + dodanie do ulubionych na pasku bocznym do końca roku szkolnego :)
3 miejsce:
Stała obserwacja i komentowanie postów + promocja bloga w dwóch postach + dodanie do ulubionych na pasku bocznym do końca maja :)

Życzę wszystkim POWODZENIA! Wyniki pojawią się na blogu 3 maja, więc macie bardzo mało czasu.



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Obserwuję jako: Rilseee
    Najbardziej podoba mi się seria "Kartka z pamiętnika"

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego!

    Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie pomogę ;) A chciałabyś wziąć udział w tym konkursie?

      Usuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥