Koniec laby i TAG!

12:01

Hej :)

Właśnie wczoraj pierwszy raz po feriach byłam w szkole. Już mam dość, a następne kilkudniowe wolne dopiero w Wielkanoc :( Ale nie smućmy się! Teraz jest dobry okres na nałapanie fajnych ocen w szkole, co mnie osobiście się bardzo przyda... Dzisiaj wróciłam z czwórką z testu z angielskiego :D Jestem taka z siebie dumna! ♥ I oby tak do klasyfikacji! Ale już koniec tego gadanie o szkole, bo to dołuje haha Postanowiłam zrobić dla was pewien TAG, który nazywa się... DAM DAM DAM... Muzyczny TAG!!! Ostatnio szperałam po archiwach na różnych blogach w poszukiwaniu ciekawych tagów i natknęłam się właśnie na ten! Wydaje mi się, że wam się spodoba. Zaczynajmy! :)
1.Jaki styl najbardziej lubisz?
Ogólnie to nie mam ulubionego stylu... Słucham po prostu tego co wpadnie w ucho ;)
2.Ulubiona piosenkarka?
Rihanna, co z resztą już wiecie ♥ Rihanna Navy  4ever!
3. Ulubiony piosenkarz?
Bruno Mars - z zagranicznych
Kamil Bednarek, Mrozu i Grzegorz Hyży - z polskich
4.Ulubiony zespół?
Hmmm... Ciężko powiedzieć, bo ogólnie to zespołów nie trawię, ale jak już muszę wybrać to powiem, że Little Mix ♥
5. Jakiej muzyki nie znosisz?
Nie zniosę gdy np w samochodzie leci Disco Polo, Metal czy tzw. Techno! Nienawidzę takiej muzyki!
6. Lubisz śpiewać? Umiesz?
Uwielbiam! Ale czy umiem? Nie jestem pewna, chociaż dużo osób mi mówi, że ślicznie śpiewam :)
7. Jakiej stacji muzycznej w radio słuchasz najczęściej?
Hah No wiadomo, że RMF FM hahahaha A tak na poważnie to częściej wybieram słuchawki na uszach niż radio ;)
8. Ulubione piosenki?
 Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność, ale nie chcę was zamęczyć :) Jeśli chcecie jakiś dodatkowy post na ten temat to napiszcie mi w kom, a ja oczywiście to uwzględnię :)
9. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
No logiczne chyba, że RIHANNY ♥♥♥
10. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?
Eska TV, 4 fun tv i kiedyś jeszcze viva, ale teraz już nie, bo moim zdaniem ta stacja się strasznie "zepsuła"  
11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ?
Justin Bieber, 1D i Dawid Kwiatkowski... Bez obrazy dla belieber, directioner i kwiatonator XD Nie, ja nic do chłopaków nie mam, ale nie podoba mi się ich muzyka :(
12. Jaki masz dzwonek telefonu ?
Rihanna - Stay
13. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?
No np. Gangnam style!  Już mam dość tej piosenki!!!
14. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele ? rodzice ? 
Mam bardzo podobny gust do moich znajomych i (co może wam się wydać dość dziwne i śmieszne) do mojej mamy! Mój tata słucha samych staroci i Disco Polo... FUUU Natomiast ja i moja mama hah uwielbiamy piosenki na czasie i jak tylko coś fajnego leci to sobie podśpiewujemy i tańczymy haha Uwielbiam te chwile XD ♥♥♥

Myślę, że to na tyle :) Jeśli chcecie więcej tagów to dajcie znać w komentarzach, a na pewno będzie ich więcej :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Fajnie, że razem z Mamą słuchacie tego samego, mam to samo z moją i zawsze śpiewamy coś, jak jedziemy razem gdzieś autem ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://bladezlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rude to piosenka z mojej kolonii, haha :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag :D Jeśli chodzi o wykonawców jakich nie lubisz to mam tak samo nic do nich nie mam ale po prostu ich nie słucham
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag :) Ja również bardzo lubię piosenkę Mroza Poza logiką i Stay Rihanny :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥