Kartka z pamiętnika #2

04:13

Hej :)

Zgadza się! Kartka z pamiętnika powraca po baaaardzo długiej przerwie :) Notki z tej serii nie było tak długo z tego powodu, że w moim pamiętniku ostatnimi czasy pojawiały się bardzo prywatne wpisy, o których się nie pisze na forum :) Wczoraj znów pod wpływem emocji napisałam coś co może się tutaj pojawić. Zapraszam!
Co jest ze mną nie tak? Mam coś z głową? Potrzebuję porady psychologa? Czemu to zawsze ja jestem ta zła i głupia? Bo jestem blondynką? Dobrze, że nie ruda... Ruda = fałszywa, blondynka = głupia, tępa i ta co nigdy nic nie rozumie... Tak, właśnie tak twierdzą ludzie, a już z pewnością mój tata! Mam tego dość!!! Nie wiem co mam ze sobą zrobić... Przefarbować się? Zacząć nosić okulary, żeby wyglądać na mądrą? No bez kitu! Gorsze oceny nie świadczą o naszej wiedzy... To, że chciałam wyłączyć bratu tableta, bo już późno nie oznacza, że jestem złą siostrą! Wręcz przeciwnie!Popełniłam w życiu już wiele błędów i będę je popełniała dalej. Zdaję sobie z tego doskonale sprawę. W końcu człowiek uczy się na błędach! Przez moje ciągłe strzelanie "fochów" straciłam przyjaciółki i to mnie bardzo dużo nauczyło. Teraz staram się poprawić. Bez błędów jakie popełniamy bylibyśmy nic nie warci, ludzie nie mogliby się przekonać, że umiemy się poprawić, walczymy o swoje! Ja zawiodłam, ale w jakiś sposób zawalczyłam, przeprosiłam i dostałam ostatnią szansę. Jeszcze kilka dni temu chodzenie do szkoły to był istny koszmar, a dziś to już jest całkiem coś innego :) . Jednak nie zmienia to faktu, że wciąż jestem zła... zła to mało powiedziane! Jestem wściekła! Na siebie! Za to co zrobiłam. Bardzo tego wszystkiego żałuję i obiecuję sobie, że to się już nigdy nie powtórzy! Hmmm... Może jednak nie jestem, aż taka zła?

To tyle. I jak? myślicie, że jestem okropna czy może jednak nie?

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Nikt nie jest okropny i zły, po prostu ludzie nigdy się w pełni nie rozmieli i nie zrozumieją, ja to nie Ty, Ty to nie ja, więc dlaczego mam wiedzieć dlaczego postępujesz tak a nie inaczej? ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥