Zaczęła się wojna...

07:25

Hej :)


Tak, zaczęło się... Prawdziwa wojna... O co? Po co? Wie to prawie każdy bloger... Ja osobiście zdałam sobie z tego sprawę dopiero teraz, trochę późno... Po przeglądnięciu blogów stwierdzam, że już pora się opamiętać i wkroczyć w ten tłum walczących ze sobą ludzi i zacząć rywalizację z innymi! 

Jak pewnie większość z was się domyśla chodzi o pewien konkurs jakim jest Blog Roku... Rozpoczęła się prawdziwa walka o głosy, w której bierze udział każdy kto zgłosił swojego bloga do konkursu. Przyznam szczerze, że ja też zaczynam walczyć. Znaleźć się w pierwszej 10... To byłoby coś! Ale nie liczę na to tak od razu. To pierwsza edycja tych zmagań, w której biorę udział :) Jak myślicie? Może kiedyś się uda zajść dalej?
Dokładnie tak! Biorę udział w Konkursie Blog Roku i jestem z tego dumna! Nie ważne czy w trwającej bez przerwy walce mi się poszczęści, czy też nie :) Ważna jest wasza pomoc! Wasze głosy, na które szczerze liczę ;)
Jeśli chcesz właśnie na mnie oddać swój głos to ślij SMS-a o treści:
 D11141
Na numer:
7122
Może to właśnie dzięki tobie uda mi się coś osiągnąć :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Powodzenia.. Dobrałaś dobre porównanie to jest jak wojna!
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥