Same słodkości!

12:04

Hej :)

Wczoraj tłusty czwartek i pączki, a jutro walentynki i wielkie czerwone lizaki w kształcie serca! No ludzie dajcie chwilę odsapnąć! Trzeba zacząć z powrotem biegać, bo te słodkości sprawią, że zrobi się ze mnie beczka! Wiecie, że aby "zrzucić" jednego pączka to należy przebiec 10 KM!!! Trochę dużo, no ale czasem trzeba pocierpieć :) Jak to bywa w każdej szkole, dawanie sobie walentynek i prezentów odbyło się dzisiaj. Tak też stało się u mnie :) Powiem wam szczerze, że dostałam wspaniałą, wręcz najwspanialszą walentynkę w moim życiu! Zgadnijcie od kogo? 
Brawa dla spostrzegawczych! Tak, walentynka była od Tomka, mojego BFF, o którym już pisałam :) Nie miałam zbytnio okazji żeby mu za nią podziękować więc zrobię to teraz:
Dziękuje że dla mnie bije Twoje serce. Dziękuje że jesteś wtedy gdy mi to potrzebne. Dziękuje że świat jest lepszy gdy jesteś blisko...
Ten dzień był baaardzo udany! I jeszcze dodam, że przez ponad 40 minut męczyłam się z prostownicą, żeby sobie zrobić loki... Tak, jestem pewna, że była to prostownica, a nie lokówka ;) Natomiast szczerze mówiąc było warto :) Zresztą sami zobaczcie:
Od razu przepraszam za jakość tego zdjęcia, ale mój telefon niestety nie ma takiego aparatu jak w Nokii Lumi 800

A oto zdjęcia walentynki jaką dzisiaj dostałam:




Ogólnie rzecz biorąc walentynki mnie śmieszą. Wiecie dlaczego? Bo na przykład w poniedziałek czy każdy inny dzień roku nie widujemy na ulicach ludzi obściskujących się i pokazujących ile to jest między nimi chemii... A w taki jeden dzień, zwykły dzień tylko noszący wyjątkową nazwę na ulice wychodzą wszystkie pary i na pokaz się obcałowują i obściskują! Na prawdę mnie to śmieszy, bo jak już okazywać miłość to nie od święta tylko na co dzień też!
Ja moje walentynki spędzę samotnie przed komputerem czy telewizorem, zajadając słodkości i oglądając filmy romantyczne, żeby jeszcze bardziej się zdołować XD Standard Hah
A teraz życzę wam walentynek pełnych miłości, szczęścia i jeszcze raz miłości!

A Wy? Jak spędzicie swoje walentynki?

You Might Also Like

1 komentarze

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥