Q&A

11:13

Hej :)

Jak po tytule możecie zauważyć będzie to post, w którym odpowiem na pytania z Aska! Mam ich ponad 1000 i nie nadążam za odpowiadaniem! No więc postanowiłam, że do tego posta wykorzystam około 10-20 najciekawszych pytań, na które będę mogła się w miarę rozpisać :)
Zaczynajmy!
1. Jakie wspomnienie zatrzymasz w pamięci do końca życia?
Myślę, że do końca życia w mojej głowie będzie krążyło wspomnienie, a właściwie wspomnienia związane z ostatnim rajdem na jakim byłam :)
2. Jakie masz plany na przyszłość? Skupisz się na wykształceniu, czy szybko zaczniesz poszukiwania swojej miłości? Co jest dla Ciebie ważniejszą wartością?
Ważniejsze jest wykształcenie, ale wiadomo, że o miłości nie mogę zapomnieć! Jeszcze dokładnie nie wiem co będę robiła za te 5-6 lat. Na dzień dzisiejszy myślę nad wykształceniem, ale wiadomo, że może się w główce poprzewracać i zacznę latać po klubach za chłopakami ;)
3.  Dopiero późną nocą, przy szczelnie zasłoniętych oknach gryziemy z bólu ręce, umieramy z miłości." Zgadzasz się z tym, że nocą o wiele bardziej odczuwamy samotność niż za dnia? Dlaczego tak jest?
Niestety tak, zgadzam się z tym i mogę się przyznać, że sama jestem dowodem! Miło by było gdyby ktoś mi powiedział dlaczego tak się dzieje, bo ja nie potrafię tego wyjaśnić :( Niestety...
4.  Gdy poznajesz nową osobę to na co zwracasz uwagę by wyrobić sobie wstępne zdanie na temat poznawanej osoby?
Hmmm... Najczęściej zwracam uwagę na to jak ta osoba się zachowuje, bo chyba to świadczy o niej najwięcej... Chyba XD
5.   W jakim wieku człowiek powinien wiedzieć co chce robić w życiu?
Ale już tak konkretnie? To koło 18 roku życia, a taki zarys powinien pojawiać się już koło 14-15, bo to jest też potrzebne do wyboru LO lub Technikum

6. Gdyby można było zapłacić i kupić takie wartości jak miłość, przyjaźń, zaufanie to zakupiłabyś je czy wolałabyś o nie sama walczyć i sama je zdobyć?
Gdyby tylko kasa była to bym kupiła, bo walczę o to już długo i nic z tego nie mam :(
7.   Jaka jest twoja życiowa misja ? :3 co cię motywuje w życiu :)
Można raczej powiedzieć KTO... Moją motywacją są przyjaciele rodzina i co najważniejsze, Rihanna ♥ Może i wyda wam się to dość dziwne, ale ona na prawdę mnie bardzo motywuje do działania! Ah! Zapomniałabym o jeszcze jednej ważnej osobie, moim drugim idolu! Daniel *.* ♥♥♥
8.   Jaki był Twój najgorszy sen?
Boże! Ja często mam okropne sny i to prawie zawsze powtarza mi się jeden i ten sam... Masakra! Wygląda to mniej więcej tak: 
Idę ulicą opustoszałego miasta... Sama... Przynajmniej tak mi się wydaje. Nagle słyszę za sobą kroki. Boję się spojrzeć do tyłu, ale gdy już to robię widzę mężczyznę z piłą mechaniczną, który zaczyna mnie gonić! Ja oczywiście uciekam, ale w pewnym momencie moje nogi stają się ciężkie i nie dam rady ich oderwać od ziemi!!! Gdy ten mężczyzna jest dosłownie 3 metry ode mnie, a ja z całej siły próbuję bies dalej, odbijam się od podłoża na wysokość 5 metrów. Spadam. I tak w kółko, aż tu ni stąd ni zowąd pojawia się przepaść, w którą mądra ja spadam.... I tu nagle budzi mnie wrażenie jakbym spadała z łóżka XD
9.   Jak myślisz,czy na twoim pogrzebie ktoś będzie płakał ?
Idealne pytanie! Sądzę, że w ogóle nikt nie przyjdzie na mój pogrzeb, ewentualnie dzieci... Ale tak to to wszyscy będą się cieszyć, że taka zrzęda jak ja nie żyje hahaha ...
10.  Co jest twoim największym marzeniem,które musisz spełnić ?
Moim największym marzeniem jest spotkanie Rihanny oraz posiadanie tatuażu na nadgarstku *.* XD I ogólnie to wreszcie trochę szczęścia :(


Mam nadzieję, że Wam na razie starczy, ale spokojnie, takich postów na pewno będzie więcej :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Otrzymałaś naprawdę świetne pytania, na które miałaś szance powiedzieć coś więcej i tak zrobiłaś co mnie cieszy ;)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥