Nastał smutek...

11:40

Hej :)

Do dzisiaj prowadziłam bloga z sercem przepełnionym szczęściem i radością! Otaczali mnie wspaniali ludzie :) Przynajmniej tak mi się zdawało... Przed pięcioma minutami zakończyła się moja przyjaźń z osobami, które traktowałam jak siostry. Teraz moje serce wypełnia gorycz, żal i smutek. Tyle szkody wyrządziły mi moje dwie, byłe już, przyjaciółki w zaledwie 15 minut... Jednak da się komuś zrujnować życie w tak krótkim czasie. Te trzy słowa "Koniec naszej przyjaźni!" to cios poniżej pasa. Teraz one zaczną rozgadywać na mój temat okropne rzeczy dzięki czemu wszyscy staną się moimi wrogami... Mogę się o to założyć! W tym momencie nie mogę już na nikogo liczyć! Nie mogę darzyć zaufaniem byle kogo, skoro ten ktoś prędzej czy później mnie skrzywdzi... Tak, byłam na nie zła przez cały dzisiejszy dzień, ale czy to oznacza, że od razu mają mnie skreślić? Wiecie co to oznacza? Że nie były warte mojej przyjaźni! Może i dobrze się stało, bo dzięki temu wiem, że miałam obok siebie fałszywe osoby :'( Teraz niepotrzebnie zalewam się łzami, trzymam głowę w poduszce i krzyczę najgłośniej jak tylko się da. Przecież i tak nikt tego nie usłyszy, nie przyjdzie i nie zapyta co się dzieje...
Czy wam też zdarzyło się stracić tak ważną/ważne dla was osoby?

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ojej, nie przejmuj się widocznie nie były warte Twojej przyjaźni! Prawdziwi przyjaciele mimo kłótni potrafią sobie wybaczyć ;) A może Ty i Twoje przyjaciółki też się pogodzicie ? Jeśli nie to radzę podnieść głowę i iść na przód ;D A teraz polecam poczytać książkę, mnie zawsze rozwesela, gdy mam zły humor ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na pewno skorzystam i poczytam moją ulubioną książkę :)

      Usuń
  2. Pamiętaj, że osoby, które nie wytrzymały z Tobą Twoich gorszych dni nie są warte tych najlepszych. Tylko ta osoba, która jest z Tobą w chwilach, gdy płaczesz, cierpisz, jesteś zła na wszystkich i wszystko, chociaż nie wiesz dlaczego jest warta Twojego uśmiechu i wyciągniętej Twojej dłoni, w jej kierunku.
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ludzie zawsze wykorzystywali, i nigdy nie traktowali jako ważną osobę. Nie dawno straciłam osoby, które świetnie grały moje przyjaciółki a rozpowiadały wszystko co im powiedziałam. Niestety życie bywa okrutne. Głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥