Coś czego na pewno o mnie nie wiecie

11:35

Hej :)

W dzisiejszym poście chciałabym powiedzieć jeszcze kilka rzeczy o mnie. Rzeczy lub faktów, jak kto woli. Jestem pewna, że jeszcze nikt z Was tyle o mnie nie wie ;) To co? Zaczynajmy!




1. Urodziłam się 3 Maja - Święto Konstytucji.
2. Mam obsesję na punkcie mlaskania, bekania, mówienia z pełnymi ustami i co najdziwniejsze niepoprawnej wymowy... GRR po prostu mnie to denerwuje. Gdy słyszę, że ktoś mówi np. "Na pudełku pisze..." to momentalnie mnie skręca i muszę taką osobę poprawić! Niektórych już to zaczyna denerwować hihihi.
3. Mam brata - Kubę - młodszego o (AŻ) 8 lat. Wszyscy twierdzą, że się kochamy i jesteśmy tacy mili dla siebie... Nie, to nie jest prawda...
4. Gdy się denerwuję lub nudzę... obgryzam paznokcie :( Niestety, bardzo się tego wstydzę, ale nie wiem jak temu zapobiec XD Znacie jakieś sposoby? 
5. Uważam się za osobę dość skromną, chociaż w oczach innych pewnie taka nie jestem Haha Nie chodzi tutaj o ubiór, a raczej o zachowanie, nie lubię się wywyższać i być w centrum uwagi. Jestem taką szarą myszką. Natomiast założyłam tego bloga z myślą, że może on coś zmieni... No w każdym razie mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi XD
6. Kocham zwierzęta, najbardziej koty. Chcę być wolontariuszem w schronisku, ale z tego co wiem najbliższe jest około 30 min drogi samochodem ode mnie z domu. Przykre :(
7. Bardzo lubię małe dzieci, ale tylko do 3 roku życia. Reszta, jak na przykład przebywający u mnie codziennie, koledzy mojego brata i ich zachowanie (wrzaski, piski, bieganie po całym mieszkaniu) strasznie mnie denerwują i nie ma dnia kiedy ich nie "upomnę".
8. Jak już było powiedziane w ostatnim punkcie, mieszkam w mieszkaniu, na wsi koło Krakowa ;) Dokładny adres jest podany w zakładce "CONTACT" z racji iż biorę udział w pewnym projekcie, ale o tym w następnym poście :)
9. Mam bardzo trudny charakter. Jak już ktoś się ze mną przyjaźni lub chce się przyjaźnić niech wie, że łatwo można mnie sprowokować do kłótni, co potem przeradza cię w tzw. "focha" na kilka dni... Już kilka osób się o tym przekonało i zerwało ze mną jakikolwiek kontakt. Bywa...
10. Lubię czytać, ale tylko dla przyjemności. Lektury się nie zaliczają, chyba że trafi się jakaś na prawdę ciekawa i warta uwagi. Aktualnie czytam drugą część pewnej trylogii ;) A książka nosi tytuł: "Sekret Julii". Pierwsza część bardzo dobrze opisywała mnie. Pojawiły się w niej postaci, które na prawdę przewinęły się przez moje życie. Np. bohater imieniem Adam, w rzeczywistości mój były chłopak hahaha.
11. Książki czytam, co pewnie dla wielu z Was kojarzy się z kujonami... Jednak patrząc na moje wyniki w nauce, są one zdecydowanie gorsze niż oceny kujonów. No proszę Was czy kujon może mieć cztery 2 i jedną 1 na semestr? Wątpię w to XD
12. Bardzo brakuje mi mojej babci, która wyjechała do USA gdy moja mama była jeszcze w moim wieku. Jak byłam mała to co wakacje jeździliśmy do niej, ale niestety urodził się mój brat i już jej nie widziałam. Ostatnio gdy się spotkałyśmy, było to na mojej komunii (6 lat temu) I to tyle. Jest szansa, że przyjedzie na wakacje, na okrągłe 2 miesiące! Będę jej miała duuuużo do opowiedzenia :D
13. Zmyśliłam mojej dobrej koleżance raz historyjkę, że wciągnęłam się w złe towarzystwo hah Ona w to uwierzyła! Tak samo jak w to, że lubię D. Kwiatkowskiego... No dobra, nic do niego nie mam, ale nie przepadam za nim...
14. Rozważam przeniesienie się do innego gimnazjum z kilku powodów... Jednym z nich jest poziom mojej klasy jak i samej szkoły. Zostało mi jeszcze półtora roku w gimbazie, więc raczej już się nie opłaca...
15. Ostatni fakt. W przyszłości chciałabym zostać dziennikarką lub psychologiem. Niestety nie znalazłam żadnego technikum o którymś z powyższych profili, więc zaczęłam poważnie rozważać nad technikum architektury krajobrazu. Moje marzenie z dzieciństwa ;)
W poście jest kilka moich ulubionych zdjęć i obrazków :)
Dziękuję za uwagę i proszę o wyrozumiałość XD Niektóre fakty może nie są zbyt dobrze napisane, ale mimo to mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. ciekawe fakty :D
    mogę prosić o klikanie w link do płaszcza w nowym poście ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Post ciekawy, ja lubię dzieci dopóki nie zaczynają chodzić i gadać, także wiek 3 lat u Ciebie to nie najgorzej, a co do punktu 2 to zgadzam się z Tobą w 100%, chociaż mi samej jest wstyd, kiedy ktoś mnie poprawia :P
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥