Wywiad z Julią :)

09:12

Hej :)

Ostatnio miałam zaszczyt przeprowadzić wywiad z pewną blogerką Julią. Prowadzi ona bloga juka-juku. To dzięki niej postanowiłam sama założyć tego oto bloga. A zaczęło się to tak:
Jakiś czas temu szperałam sobie po internecie i natknęłam się na jej stronkę, weszłam bo byłam ciekawa o czym pisze itp. Bardzo mi się spodobały jej posty więc ją zaobserwowałam. Jakiś miesiąc po znalezieniu jej bloga postanowiłam, że czemu ja mam nie spróbować i w ten sposób powstał ten mały skrawek w wielkim świecie internetu! Osobiście jestem ogromną fanką Julii, więc bardzo się cieszę, że udało mi się wyciągnąć parę odpowiedzi na moje skromne pytania. Dodam jeszcze, że Julia jest baardzo miłą osóbką i miło się z nią pisało ♥
Zapraszam na wywiad:
1. Na jakiej domenie prowadzisz bloga?  
Bloga prowadze na blogger.com, link do bloga to :http://juka-juku.blogspot.no/
2. Co Cię zainspirowało do założenia?
Szczerze mowiac blog zalozylam w bardzo nudny dzien, niewiedzialam wtedy ze stanie sie on moim hobbym ♥
3. Jakiej jest tematyki?
Moj blog jest o wszystkim, czasem dodaje tu jakies filmiki, czasami outfity a innymi razami posty tematyczne lub porostu o niczym i o wszystkim :).
4. Jak długo go prowadzisz?
Bloga posiadam od ponad roku, ale prawda jest taka ze nie jestem zbyt systematyczna, wiec nie raz zdarzylo mi sie zawiesic bloga..
5. Czy ktoś pomagał Ci w wyglądzie bloga? Jeśli nie, opowiedz o tym, w jaki sposób go tworzyłaś.
Jesli chodzi o desing bloga to zrobila mi go moja cudowna przyjaciolka Wika, link do jej bloga tu : http://wikaablog.blogspot.no/
6. Czy ktoś pomagał Ci w pisaniu? 
Nie bloga pisze sama, niestety przez to ze mieszkam w Norwegi, duzo zapomnialo mi sie polskiej pisowni, i niestety zdarzaja mi sie czeste bledy, ale pracuje nad tym!! ♥
7. Czy pisanie to Twoja pasja czy może sposób na popularność?
 Pasja, pisze kiedy chce bo to lubie, nie chce sie do niczego zmuszac. Pisanie bloga dla popularnosci nie ma sensu, rownie dobrze moglambym pojsc do mam talent, i tam zrobic z siebie idiotke i wten sposob zdobyc popularnosc haha♥
8. W jaki sposób zaczęłaś się reklamować i jakie to miało początkowo skutki? 
Nigdy nie probowalam reklamowac sie na sile, zawsze odwiedzajac inne blogi komentowalam posta, i na samym koncu zostawialam link do mnie z zaproszeniem aby zerkli na mojego bloga, tylko tak :)
9. Czy w Twoim blogu przeważają zdjęcia czy może tekst?
Mysle ze to i to, blog z zdjeciami wyglada duzo lepiej niz bez. A skoro prowadze bloga a nie foto bloga to licze sie z tekstem :) 
10. Ile czasu średnio zajmuje Ci napisanie posta? 
Jak wczesniej wspominalam pisze kiedy chce, czasami od okolo godziny do dwoch, ale to tylko dlatego ze staram sie poskladac dobrze zdania i nie pisac bykow.
11. Czy zwracasz uwagę na komentarze i/lub odpowiadasz na nie?
Tak, zawsze staram sie odpowiadac jesli sa tam jakies pytania lub propozyje nowych postow, lub linki do innych blogow ♥
12. Jaki najmilszy komentarz dostałaś? 
W sumie nie wiem, dostaje duzo pozytywnych komentarzy, najbardziej jednak ciesza mnie te w ktorych dowiaduje sie ze komus pomoglam albo poprawilam mu chumor, lub otworzylam mu inny wizje na swiat haha ♥
13. Czy spotkałaś się z krytyką? Jak ją przyjęłaś?
Tak, bardzo latwo, ludzie mnie krytykuja a ja sie z tego ucze i staram sie poprawiac na przyslosc. Ale czesciej niestety spotykam sie z hejtami w sensie "glupi filmik," wolalambym gdyby ten ktos napisal mi co w nim bylo nie tak abym na przyszlosc nagrala lepszy :)
14. W jaki sposób czytelnicy motywują Cię do pisania i czy jest Ci to potrzebne?
Oczywiscie ze mnie motywuja, gdyby nie oni nie wiem czy publikowalam bym to wszystko w internecie czy poprostu zapisywala to na komputerz i tyle. Zawsze milo jest dostawac pozytywny feedback, to inspiruje do dalszej pracy! ♥
15. Gdzie szukasz pomysłów?
Pomysly same przychodza, nie sa jakies wybitne ale zawsze sa :D
16. O czym był Twój (Twoim zdaniem) najbardziej udany post?
W sumie chyba mysle ze bylby to jeden z postow tematycznych, ale nie wiem jeszcze jaki :P
17. Jakie masz plany na przyszłość związane z blogowaniem?
Mam w planach pisac systematyczniej i wieksza wage przywiozac do blogowania ♥

To by było na tyle :) Bardzo dziękuję Ci Julia, że zgodziłaś się na ten wywiad ♥
 
A was kto zainspirował do założenia bloga?

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Przyjemny post :) Cudowne zdjęcie jejku :* Powiem Ci, że już wiele razy zakładałam bloga, ale bardzo szybko się nim nudziłam i brakowało mi systematyczności. Teraz próbuję jeszcze raz i zobaczymy co z tego będzie :) Myślę, że to była moja decyzja od samego początku. :) Tobie również wytrwałości w blogowaniu :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zakładając bloga ( jest to już mój 3 ) szybko traciłam nadzieję na to że ktoś będzie chciał go czytać , ale jak widać jest okej. Moją inspiracją była Olusiekblog :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/ryzykuj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Fajny blog, podoba mi się, ciekawy wywiad. Ja też niedawno zaczęłam blogować, zobaczymy jak to będzie. Obserwuję i zapraszam do mnie: http://wtajemniczenipoczatekkonca.blogspot.com/
    A i cudne zdjęcie :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wywiad:))
    Pozdrawiam :*
    http://fashionable00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy wywiad i śliczne zdjęcie :)
    obserwuję :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥