Osiągnęliśmy to razem!

13:09

Hej :)

Witam was po raz drugi w tym dniu. Pewnie się już domyślacie o co może chodzić. Tak, na moim blogu wybiło okrągłe 100 obserwatorów za co na prawdę wam baaaardzo dziękuję! Ta liczba jest takim przełomowym wydarzeniem i kto wie, może pojawi się z tej okazji jakiś konkurs? Ale dobra, przejdźmy do rzeczy. Brak mi słów, dopiero co pisałam o marzeniach i o tym, że to my mamy je spełniać, a tutaj nagle taka niespodzianka! Jedno z moich największych (póki co) marzeń i planów związanych z blogiem się spełniło!!! Oby tak dalej! Dopiero co się cieszyłam z 50, a teraz jest was tutaj już setka! Nie mogę w to uwierzyć! Jednak ktoś czyta moje wypociny i chyba mogę powiedzieć, że docenia to co tutaj zostawiam :) Nie da się słowami opisać tego co teraz czuję! To jest na prawdę wspaniałe i nie zostaje mi nic jak tylko dziękować wam za to, że ze mną wytrzymujecie i ciągle tutaj jesteście ♥♥♥ Dzisiaj tak około 10 minut po wstawieniu ostatniego posta odświerzyłam stronę zjeżdżam niżej z nadzieją, że coś się zmieniło i ku mojemu zaskoczeniu z 89 obserwatorów zrobiło się aż 97! Potem to oczekiwanie na wybicie 100 było straszne! Każdy z nas chyba chce żeby wszystko działo się na zawołanie :) W momencie oczekiwania też tak chciałam, ale niestety nie wyszło... Wołałam, wołałam i wołałam, a tu nic :( Dopiero po chwili znów licznik zmienił swoje cyfry :)
Haha co za murzyn haha
Tak właśnie wyglądałam gdy na liczniku obserwacji pojawiło się 100 hahaha

Dostaliście ode mnie dawkę gifów, które powinny was rozśmieszyć :) Jeszcze raz dziękuję za 100 obserwatorów, ale teraz pora wracać do pracy i dalej się doskonalić w pisaniu postów! 

Kolejny cel to: 150!!!

You Might Also Like

0 komentarze

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥