Najwspanialszy prezent!

10:15

Hej :)

Dzisiaj tj. 27 stycznia mija miesiąc od dnia, kiedy zaczęliśmy się z Tomkiem przyjaźnić :) Z tej okazji on zrobił mi prezent - niespodziankę rzecz jasna. Na lekcji angielskiego dał mi kłódkę - dość ciężką jak na swój rozmiar. Trochę się zdziwiłam, bo kompletnie nie wiedziałam co mam z nią zrobić! Po lekcjach poprosił, żebym jeszcze na chwilę została. Tak też zrobiłam. W pewnym momencie pomyślałam, że on kompletnie oszalał, ale jak się okazało to się myliłam...
Jakieś pięć minut po zakończeniu lekcji "spotkaliśmy" się XD Cudzysłów dałam tylko dlatego, że nie było to takie spotkanie w - jak to się mówi - cztery oczy, bo była jeszcze moja wspaniała BFF Kamila XD Taaa... No dobra, wracając do tematu. Tomek kazał mi wyjąć tą kłódkę. Wyjęłam XD. Powiem szczerze, że trochę się bałam... Tylko się ze mnie nie śmiejcie! Gdy już miałam tą kłódkę w ręce on wyjął dwa kluczyki i kazał mi jeden z nich wybrać XD hah, a ja oczywiście nie mogłam się zdecydować więc to on wybrał i wręczył mi jeden z nich. Przy tych kluczykach były małe breloczki w kształcie puzzli, a gdy się je połączyło napis na nich wygrawerowany był taki: Best Friends.
Ja miałam jedną część napisu, a on drugą :) Takie małe upieczętowanie naszej przyjaźni. Nie musiał tego robić, ale się uparł :) Kłódka póki co wisi u mnie w pokoju, a kluczyk razem z puzzlem są przy moich kluczach, które zawsze mam przy sobie ♥ To jest najwpanialszy i najpiękniejszy prezent jaki kiedykolwiek dostałam ♥♥♥ Dziękuję! ♥♥♥
A teraz łapcie kilka zdjątek :) Może nie wyszły najlepiej, ale było kiepskie światło :/





A jaki wy otrzymaliście najlepszy prezent?

You Might Also Like

0 komentarze

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥