Marzenia blogerki...

11:08

Hej :)

Na pewno często każda/każdy z was ma marzenia związane ze swoimi blogami. Marzenia typu rozdawania autografów na ulicy, miliony wyświetleń, tysiące obserwatorów... Ach, ja też mam takie marzenia, niestety w moim przypadku nie spełnią się one zbyt szybko. Chociaż znam wiele osób, które teraz już nagrywają filmy na yt, a same zaczynały przez blogi i im się udało! Weszły i dalej wchodzą na te najwyższe szczeble drabiny to tzw. sławy. Wiadomo, że nie chodzi tutaj o sławę typu, zdjęcia na pierwszych stronach gazet, ścianki itp. itd, ale chodzi bardziej o tą internetową popularność. Chyba każdy o tym marzy, a przynajmniej marzył choć raz. Miałam tak i ja. Kiedyś nawet ćwiczyłam pisanie autografów i zostało mi to do dziś hah... Ale ja byłam głupiutka :)
Często bywa tak, że ludzie rezygnują ze swoich marzeń, ale takie życie po pewnym czasie robi się nudne. Wszyscy powinniśmy mieć marzenia i powinniśmy je spełniać! Pamiętajcie, że nic samo się za was nie zrobi. Także zamiast czekać, że coś się stanie to zacznijcie działać! Ja już spełniłam wiele moich marzeń i ciągle mam ich coraz więcej. Liczę na to, że uda mi się je wszystkie spełnić i że jeszcze kiedyś będę mogła wam się pochwalić, że osiągnęłam swoje cele w życiu. Nie poddawajcie się i dążcie do spełnienia wszystkich, nie ważne jak bardzo niemożliwe się dla was wydają, marzeń!!!
A jeżeli masz ich za dużo i boisz się, że o nich zapomnisz to zrób sobie taki oto piękny słoiczek na marzenia!
A ty, masz dużo marzeń?

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Niektórzy rezygnują z nich z powodu tego , że a co powiedzą inni. I to złe podejście. Fajny post ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to bardzo złe podejście... Nikt nie powinien rezygnować z marzeń tylko dlatego, że boi się co powiedzą inni :(

      Usuń
  2. Marzeń mam dużo.. Niektóre również związane z blogiem ;) Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥