LBA - Liebster Blog Award

11:08

Już po raz drugi nominowano mnie do Liebster Blog Award!
Co to właściwie jest?
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Mnie nominowała Miss Juliet , a z jakiej racji to nie wiem...
W końcu (z tego co wiem) mój blog nie ma małej liczby obserwatorów i wyświetleń, także niepotrzebnie mnie nominowano ...
Skoro już tak się stało to nie mogę sobie odmówić tego zaszczytu!

Oto pytania skierowane do mnie:
1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Mój ulubiony kolor to lawendowy :)

2. Co sądzisz o moim blogu?
Blog zapowiada się dobrze, ale poćwicz trochę interpunkcję i składnię :) Nie mam na celu Cię obrazić ;)

3. Masz zwierzątko?
Mam i jest to moja ukochana kicia Melasia XD

4. W czym obrabiasz zdj?
Ja zdjęć nie obrabiam...

5.Jak masz na drugie imię?
Wiktoria huhuhuhu

6.Czy myślisz o założeniu kanału na YouTube?
Mam kanał na yt, ale z niego nie korzystam :/

7.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Pisać bloga XD  Śpiewać i tańczyć!

8.Jakie strony najczęściej są przez Ciebie odwiedzane?
Ask.fm, facebook.com, my--magic--world.blogspot.com, blogger.com

9.Czym robisz zdj?
Telefonem, a dokładniej Nokią Lumią 800

10.Ulubiony film?
Cała Saga Zmierzch ♥ Uwielbiam wszystkie 4 części!

11.Kim chcesz być w przyszłości?
Moim marzeniem jest zostać dziennikarką, a jak to nie wyjdzie to psychologiem ☺

Oto blogi nominowane przeze mnie:

Oto pytania dla nich:
1. Czy jesteś usatysfakcjonowana tym, jak prezentuje się twój blog?
2. Na co zwracasz największą uwagę, gdy przeglądasz blogi innych?
3. Jaki film zyskał miano twojego ulubionego?
4. Co motywuje cię do blogowania? 
5. Jaką książkę przeczytałaś ostatnio? 
6. Jaki jest twój ulubiony aktor? 
7. Co sprawia ci największą radość? 
8. Gdybyś mogła zabrać ze sobą na bezludną wyspę tylko jedną osobę... Kto by nią był? :)
9. Jaką ludzką cechę uważasz za najbardziej irytującą?
10. Co zajmuje najwięcej twojego czasu?
11. Czy masz jakieś sprecyzowane plany na przyszłość odnośnie twojego bloga?

Powodzenia!

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetne pytania jak i odpowiedzi. LBS ma to do siebie, że można przez to dobrze poznać autorkę bloga :)
    Bardzo dziękuję za nominację, miło :)

    Pozdrawiam, http://oddychajpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam, nie każ mi nominować tych 11 blogów ;-; masakra, nie chcę przechodzić tego kolejny raz i szukać blogów do nominacji...ale na pytania odpowiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie za nominację do LBA. Bardzo fajne odpowiedzi i ciekawe pytania, na które odpowiem pewnie w weekend, kiedy napiszę pewnie post na ten temat.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam również do mnie na www.wedreamoutload.blogspot.com ☺
    ///Nike xad ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. oj fakt, męczące są nominacje ;D świetne imię ma Twoja kicia ;) też kiedyś miałam kota ;)

    pozdrawiam ;) i zapraszam do siebie na post o modelowaniu sylwetki : angelusiek.blogspot.com/2015/01/modelowanie-sylwetki.html ;)
    trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie :)
    lottielifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥