Ktoś inny-Zaproszenie od Julii

00:54

Coś innego od nieznajomego 
Coś może obcego nie do końca pewnego
Inna postać, inny autor
Z jakiej racji te zmiany?
Po co? W jakim celu tu jestem?
A nie nasza autorka. 


Dziś nie pisze dla was wasza ulubiona autorka tylko ja, zupełnie obcy wam człowiek. Kim jestem i dlaczego piszę powiem później. Na wstępie chciałam podziękować Julii czyli autorce bloga za to zaproszenie. Bo to ona zaproponowała bym tutaj napisała. W takim wypadku kim jestem? 
Podobno zwykłą nastolatką (w tą zwykłość trochę wątpię) o imieniu Magda, którego zrzeszą nie lubię dlatego powstała Madda. O tej nazwie powstało również moje królestwo czyli Blog Maddy (emotions-written-on-carts) Królestwo nie jest już takie małe bo funkcjonuje od 2013 roku. Uważam się raczej za pozytywną osobą, chociaż czasem brak pozywanej myśli. Podsumowując jestem bardzo zakręconą osobą i trudno mnie zrozumieć. 


Dość spora część mojego życia kręci się wokół bloga na którym opisuję najróżniejsze tematy. Te znane jak i niespotykane. Pojawia się też skrawek mody. Ale jako blogerka nie mam jednej pasji, druga część życia kręci się wokół rysunków a dokładniej szkiców. Z tych dwóch pasji wymyśliłam sobie mój plan na przyszłość czyli po skończeniu gimnazjum (obecnie III klasa) wybieram się do liceum plastycznego na projektowanie graficzne. Czy się uda, życie pokaże. I to chyba tyle o mnie, możliwe że post trochę zwyczajny taki reklamowy jednak raczej was nie zanudził bo nie był za długi. 


Na koniec zapraszam na bloga bo tam poznacie mnie lepiej->  Blog Maddy 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. projektowanie graficzne super sprawa!
    pozdrawiam
    creativamente.
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥