Blog Roku 2014!

04:54

       Hej :)

Na wstępie chciałabym bardzo podziękować Magdzie, że zgodziła się napisać gościnny post u mnie na blogu :*
A teraz do rzeczy...
Postanowiłam, że w tym roku wezmę udział w ogólnopolskim konkursie Blog Roku!
Jest to 10 edycja, w której dodano nową kategorię jaką jest Tekst Roku! My--magic--world.blogspot.com zalicza się do kategorii Blogi Nastolatek gdzie możecie go znaleźć :) O tutaj właśnie :)  Swoje blogi możecie zgłaszać do konkursu aż do 3 lutego na oficjalnej stronie blogroku.pl. W każdej kategorii mamy innego jurora! Na przykład w kategorii Blogi kulinarne jurorem jest Karol Okrasa, podróże Martyna Wojciechowska, moda i uroda Maja Sablewska, a w mojej kategorii jurorką jest Margaret :)
Konkurs przebiegać będzie w czterech etapach:
1. Zgłaszanie swoich blogów/tekstów
2. Nominowanie blogów i tekstów w formie głosowania SMS (z każdego urządzenia można oddać tylko po jednym głosie!)
3. Ocena nominowanych blogów i tekstów przez Jury oraz wybór Bloga Blogerów!
4. Gala rozdania nagród :)
Ja po cichu liczę, że ktoś z was odda na mnie ten jeden głos :) Ale wiadomo, że nie dostanę się do nominowanej 10 ;) Jeśli uważacie, że wasz blog jest warty uwagi i przede wszystkim jest dobry to bez namysłu zgłaszajcie się do tego konkursu! Nawet jeśli nie wygracie (tak jak to będzie ze mną XD) to co? Ważna jest dobra zabawa! Ja wzięłam udział ze względu właśnie na dobrą zabawę i może się uda zajść gdzieś dalej ;)
A wy? Oddacie głos?

You Might Also Like

1 komentarze

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥