ZTD czyli Zniszcz Ten Dziennik

12:20

Hej :)

Jak po tytule można zauważyć będzie to recenzja tej bestsellerowej książki jaką jest ZTD!
Jak już wspomniałam jest to znana na prawie całym świecie książka, a właściwie dziennik, który trzeba po prostu kreatywnie zniszczyć.
Nigdzie nie znajdziecie dwóch identycznych dzienników.
Przy jego destrukcji trzeba znaleźć w sobie artystę.
Autorka - Keri Smith - postarała się by ta książka była jedyna w swoim rodzaju... Uważam, że się jej udało!
Mój dziennik jest całkiem nowy, ponieważ dostałam go wczoraj i póki co nie zrobiłam z nim nic czego bym później żałowała, czekam na odpowiedni moment.
Ogólnie prezentuje się to wszystko tak:
(Tak, nie jest to moje zdjęcie... Prosiłabym o nieczepianie się... Zdjęcie pochodzi z bloga: Kindziamindziaa )
Teraz kilka zadań...
A teraz chyba najbardziej "HARDKOROWE" zadanie ze wszystkich!
( Zadanie pechowe... Przy robieniu zdjęcia padł mi aparat i zdjęcie pochodzi z google grafika XD )

Powyżej możecie zobaczyć jak pomysłowo zniszczono dziennik tym razem pokazany jest dziennik w języku angielskim... (Zaczerpnięte z TUMBLR)

Mam nadzieję, że podzielicie się ze mną informacją o stanie waszych dzienników :)
Do zobaczenia w następnym poście :*

You Might Also Like

7 komentarze

  1. uwielbiam go, wczoraj dostałam! :)

    obserwuję.
    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą książke *.*
    U mnie Giveaway, serdecznie zapraszam :)
    GIVEAWAY KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! ZTD sama ostatnio robiłam , chociaz nie wiem co tam pisac xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ! :) Uwielbiam tą książkę i się w niej bawić :) !
    Mój blog - Klik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka jest fajna :D http://goo-misek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ta książkę zadanie z prysznicem zostaw na koniec :) w chwili wolnej zapraszam --->http://one-trii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. autorka wpadła na świetny pomysł, myślę, że zasłużyła na nasze uznanie. Wpadnij do mnie, jestem tu nowa, mam nadzieję, że pomożesz mi się tu odnależć i może coś zaproponujesz :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥