Wreszcie wolna!

06:28

Hej :)

Od tego czwartku jestem wolna... Jakkolwiek to brzmi.
Nie, nie chodzi o chłopaka XD Chodzi o to, że w końcu, po dwóch latach męki zdjęli mi aparat z zębów!
Wiem, wiem wcale was to nie interesuje.

Po komentarzach pod ostatnim postem stwierdziłam, że udostępnię wam kolejny fragment książki pisanej przez moją koleżankę: 

 Zainscenizujmy pewną sytuację:
 Literą d oznaczamy dziecko ,a m – matkę 
 M: D , choć tu na chwilę 
D: Co Monika ? 
Coś tu nie gra… Zaraz , zaraz – matka to nie koleżanka, nie mówi się do niej po imieniu… Hmmm….Od najmłodszych lat brak szacunku do osoby ,która POWINNA być autorytetem , co za tym idzie brak szacunku do nauczyciela potem pracodawcy … Od nas zależy czy będziemy tacy jakim kształtuje nas społeczeństwo czy no cóż … czy po prostu będziemy silni i nie damy czynnikom zewnętrznym w postaci znajomych ,mediów w i innych czasoumilaczy wpłynąć na siebie. Czy to ,że w domniemaniu psychologów wiek nastu lat to okres buntu jest prawdą? Nie ,nie ,nie i jeszcze raz nie ! Okres buntu co to w ogóle jest? To czas ,w którym nastolatek zmienia się wg niektórych na gorsze… Kwestia gustu. Czy to, że przestajemy być potulnymi, posłusznymi dzieciakami jest czymś złym? W tym momencie pozwolę sobie wyrazić swoją opinię i porównać takiego nastolatka do poczwarki. Nasze życie dzieli się na wiele elementów , rozdziałów, wspomnień i co tam kto woli . Dzieciństwo to taka klatka , w której ulegamy presji rodziców , bo dajmy na to nie dostaniemy cukierka… Mniej więcej w wieku 13 lat zaczynami być motylami ,którzy mogą sobie kupić cukierka! Jako okres buntu ludzie określają brak zgodności z tym ,co mówią dorośli , pogorszenie w nauce lub zmiana ubioru. No błagam ! Z własnego przykładu to powiem Wam ,że parę miesięcy byłam kimś ,kto wolał siedzieć cicho , gdy się z czymś nie zgadzał, chodził jak inni ,bo bał się odrzucenia ze strony rówieśników. Dziś już tak nie jest ,bo nauczyłam się tego ,że mam prawo głosu i nieważne co by to nie było mogę to powiedzieć ( mam to w Konstytucji :P) , ubieram się trochę inaczej ,mniejsza z tym jak …

I jak? 
Mnie osobiście się podoba, a wam?
Tak jak zwykle proszę o opinie w komentarzach :)

You Might Also Like

0 komentarze

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥