Podsumowanie roku 2014

14:58

Hej :)

Postanowiłam zrobić małe podsumowanie roku.

Top 3 postów ( różne kategorie)

Kategoria nr 1
Największa liczba odwiedzin:
Miejsce 3 zajmuje post :
 ROOM TOUR!
Miejsce 2 zajmuje post :
 GIMNAZJALNY TWÓR!
Miejsce 1 zajmuje post :
Będę bezpłodna!

Kategoria nr 2
Największa liczba komentarzy:
Miejsce 3 zajmują aż trzy posty! :
 Special na 6000 wyświetleń!
Nuudaa!
ZTD czyli Zniszcz Ten Dziennik
Miejsce 2 zajmuje post :
Kartka z pamiętnika #1
Miejsce 1 zajmują aż dwa posty :
Już po :(
 ROOM TOUR!  <---- po raz kolejny

Jeszcze taka krótka powtórka wszystkich postów jakie na moim blogu się pojawiły :)

1. ZTD czyli Zniszcz Ten Dziennik

2. Wreszcie wolna!

3GIMNAZJALNY TWÓR!


4. Proste DIY!

5. Jak trudno zacząć...












6. Posty tematyczne


7. Nadchodzi wielkimi krokami...













8. Kartka z pamiętnika #1


9. Nowy design :)

10. Który świat jest mi bliższy?

11. Znaczenie mojego imienia ^^




12. Będę bezpłodna!

13. Internetowa Przyjaźń ♥

14. Obiecanki cacanki



15. ROOM TOUR!

16. Najlepsze zakończenie wakacji EVER!





17. Remont trwa

18. Moje znalezisko

19. Fragment mojej powieści



20. DIY!

21. Nuudaa!

22. Już po :(

23. Special na 6000 wyświetleń!

24. Wróciłam!








Szczęśliwego Nowego Roku!!!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. miałaś świetny pomysł na podsumowanie roku ;) super zdjęcia ;)
    pozdrawiam i zapraszam http://angelusiek.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na posta :)

    za kliknięcie w link Sheinside oddaje 2 komentarze! :)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2015/01/01012015r.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥