Proste DIY!

12:17

Hej :)

Przychodzę do was dzisiaj z pomysłem na bardzo proste, ale ślicznie wyglądające DIY!
Jest to śliczny kolaż z inspiracjami, zdjęciami znajomych, cytatami i różnymi innymi dekoracjami.
Mój kolaż wygląda tak:

Do wykonania takiego kolażu potrzebujecie dosłownie czterech rzeczy:
- Drukarka
-Papier
-Nożyczki
-Masę klejącą - osobiście polecam firmy UHU patafix
(znajdziecie taką w praktycznie każdym sklepie papierniczym)
To tyle.

Krok 1.
Wybieramy zdjęcia jakie chcemy aby znalazły się w naszym kolażu. W tym celu możemy wykorzystać stronę tumblr.com
Znajdziecie tam mnóstwo zdjęć i obrazków, które was zainspirują :)

Krok 2.
Oczywiście! Drukujemy wybrane zdjęcia :)

 Krok 3.
Kolejny dość oczywisty punkt.
Wycinamy wydrukowane obrazki/zdjęcia/cytaty

Krok 4.
Do każdego rogu wyciętego już zdjęcia przyklejamy po jednym kawałeczku masy klejącej.

Krok 5.
Przyklejamy wszystko do ściany w takim ułożeniu jakie tylko sobie wymyślicie!

Gotowe!
 Wasz własnoręcznie zrobiony kolaż, który możecie w każdej chwili zmienić, coś dodać lub się czegoś pozbyć już ozdabia pięknie wasz pokój :)
Od razu powiem, że nie macie się czego obawiać, masa którą to wszystko przykleiliście nie zabrudzi waszych ścian i jest ona do wielokrotnego użytku!

Życzę miłej pracy ♥

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Robiłam w ten sposób trochę większe serce. Fajna ozdoba do pokoju, robi wrażenie na odwiedzających. Ja nad moim serduszkiem napisałam 'story of my life' a zdjęcia przykleiłam od najstarszego, do teraźniejszych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł na pewno z niego skorzystam gdy skończy się remont (:
    obserwuję
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, chyba nawet go wykorzystam :)
    http://xxkaarolinana.blogspot.com/ Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥