Posty tematyczne

05:56

Hej :)

Tak mnie naszło żeby napisać dziś jakiegoś posta, padło na posta o postach. Wiem, że poprzednie zdanie nie miało sensu i było w nim za dużo powtórzeń.
Ale rzecz tkwi w czymś innym.
Jak zauważyliście mój blog jest pewnie w oczach wielu z was taki jak inne, pojawia się jednak jedno ALE!
Na tym blogu nie ma postów tematycznych takich jak: "Back to school", "Halloween". 
Według mnie takie posty zaczynają być nudne a zwłaszcza jak jest ich zbyt wiele.
Ja osobiście obchodzę Halloween, ale to czy obchodzę czy nie obchodzę nie było ani trochę powiązane z tym, że taki post się nie pojawił na moim blogu. Już prędzej mogłabym się tłumaczyć tym, że nie miałam czasu, żeby go napisać co z resztą jest prawdą, ale nie!
Post halloweenowy się nie pojawił tylko i wyłącznie z tego powodu iż zaczynało mnie mdlić na widok takich wpisów, dlatego właśnie stwierdziłam, że po co mam się męczyć podczas pisania czegoś co kompletnie mi nie podchodzi.
A tak w ogóle to ostatni post pojawił się bardzo dawno, bo 24 października, a teraz mamy już 8 listopada.
Nareszcie dłuższe wolne, bo aż 4 dni!
Może uda mi się po nadrabiać zaległości na blogu, bo ostatnio gdy pokazałam mamie kartkę z ocenami to nie była zbytnio zachwycona i zabrała mi laptopa, z którego wypływają do internetu moje wpisy.
Mam nadzieję, że się nie gniewacie, chociaż nie ma kto się gniewać za brak postów, bo i tak nikt ich nie czyta XD Dobra bo znając życie zaraz weźmiecie mnie za osobę, która robi z siebie sierotę.
Także ja już nic nie mówię i się żegnam kilkoma fotkami, które zalegają u mnie w laptopie i miały nigdy nie ujrzeć światła dziennego.



Nie jestem pewna czy powyższe zdjęcia nie były już kiedyś na blogu ale raczej nie

You Might Also Like

2 komentarze

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥