Jak trudno zacząć...

12:32

Hej :)

Dzisiaj chcę wam napisać trochę o początkach prowadzenia czy też o samym ciężkim założeniu bloga.

Zacznijmy od tematu. 
To jest w sumie najprostsza rzecz związana z tworzeniem bloga. Stawiamy sobie pytanie "O czym chcę pisać?" i na nie odpowiadamy. W końcu z czegoś narodził się pomysł założenia bloga, prawda?

Do trudniejszych rzeczy zaliczymy już wymyślenie samej nazwy naszego bloga. Ja nad wymyśleniem mojej, która i tak nie jest warta czasu poświęconego na wymyślaniu jej, spędziłam tydzień! Niedorzeczność! Ja sama się sobie dziwię, że przez ten tydzień nie dałam sobie spokoju z blogiem. Teraz ię cieszę, że tego nie zrobiłam.

Przejdźmy do tematu z pierwszym postem.
Nazwę już mamy, temat też, nadszedł czas na napisanie pierwszego posta!
Trzeba zrobić pierwsze dobre wrażenie na czytelnikach żeby po przeczytaniu stwierdzili, że zapowiada się fajnie, więc zostaną dłużej.
Udało wam się? Napisaliście i jesteście zadowoleni z wyniku?

To teraz należy zająć się bardziej profesjonalnym wyglądem bloga!
Powinien być jasny, najlepiej biały, żeby podczas czytania oczy się nie męczyły.
Mamy jasny wygląd, ale jest jeszcze jedna ważna rzecz w tej sprawie, mianowicie wasz szablon musi być przejrzysty, nie może być za dużo zakładek, reklam itp.

Jeśli masz to wszystko to możesz brać się poważnie za pisanie, tylko pamiętaj!!! Jesteś początkującą/ym w blogosferze także nie oczekuj zbyt wiele i nie bierze się od razu za współprace z Sheinside cz Choise.

Postanowiłam specjalnie dla was przeprowadzić krótki wywiad z Julią.
My magic world:
Skąd wziął się u ciebie pomysł na założenie bloga?
Julia:
 Chciałam mieć swój własny kątek który jest odcięciem od szkoły i wszystkich problemów
My magic world:
Jak poszło ci wymyślanie nazwy twojego bloga? Skąd czerpałaś inspiracje na nazwę?
Julia:
 Bardzo trudno miałam z nazwą na bloga ale czekałam na inspiracje i myślałam, aż się udało.
My magic world:
Jak się czujesz jako początkująca bloggerka?
Julia:
Początkujące blogowanie jest dla mnie trudne z czasem się wyrobie.
My magic world:
 Czy pisanie pierwszego posta było dla ciebie trudne, a może byłaś już do tego jakoś przygotowana, miałaś wizję w głowie, czy poszłaś na tzw. spontan?
Julia:
 Przygotowywałam się do niego by zrobić pierwsze dobre wrażenie.
My magic world:
 Rozumiem, może powiesz jeszcze coś od siebie?
Julia:
Bardzo zainspirował mnie blog Lucy.
My magic world: 
Tak jak wielu łącznie ze mną.
Dziękuję Ci za udzielenie mi odpowiedzi na te kilka pytań :)
Julia: 
Proszę bardzo, fajnie się z tobą pisze.

Tym skromnym akcentem kończę dzisiejszy post.
   

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fajnie!
    Widzę, że dużo osób inspiruje sie blogiem Łucji :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/dark-docen-to.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszego pisania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to dziwne, ale jako blogerka recenzencko-muzyczna nie miałam problemów ani z nazwą, ani z tym, o czym chcę pisać, ani nawet z wyglądem, ani też z pierwszym postem, gorzej było z pierwszą recką, ale jakoś poszło^^

    kieleckoowszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥