Nowy design :)

09:03

Hej :)

Jak zauważyliście mój blog zyskał nowy wygląd, który zawdzięczam Sarze z bloga Styl Bycia.
Bardzo Ci dziękuję Saro, efekt twojej pracy jest cudowny!
W nagłówku się zakochałam od razu jak tylko go zobaczyłam.
Ikonki społecznościowe, daty w kółkach, O mnie, strony/karty - wszystko idealne!
Tym, którzy poszukują dobrego designu bloga polecam zgłosić się do Sary :)

Teraz dam wam kilka rzeczy, które mogę mnie/was zainspirować :





Jeśli podobają wam się posty z inspiracjami to mogę co tydzień - dwa tygodnie dawać inspiracje np. związane z kolorami, nadchodzącymi świętami, porami roku.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Serdecznie Ci dziękuję i bardzo cieszę się, że Ci się podoba :) W takim razie ja też jestem zadowolona, a inspiracje są cudowne, zanim zobaczyłam jaki blog otwieram zauważyłam te ciasteczka i musiałam wejść :) Pomysł z inspiracjami będzie bardzo dobry.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd chodź nieco skromny pasuje do Twojego bloga. Niestety, nagłówek marnie współgra z całością, ale to tylko moje zdanie, może być złe.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na http://nieidaelna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście się nagłówek bardzo podoba, ale masz rację, każdy może mieć swoje zdanie na ten temat :)

      Usuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥