Kartka z pamiętnika #1

05:25

Hej :)
Postanowiłam, że na moim blogu co jakiś czas będą się pojawiały posty typu "Kartka z pamiętnika".
Będą to dosłownie przepisane kartki z mojego własnego pamiętnika, moje przemyślenia, czasem może moje sekrety.
Myślę, że dzięki temu się "zbliżymy" do siebie w sensie blogger z czytelnikiem, ale co ja będę przedłużać. 
Oto pierwsza moja kartka z pamiętnika"
Postanowione! Zaczynam pisać ten pamiętnik, bo - kto wie - może w przyszłości znajdą go moje dzieci - tak jak ja znalazłam pamiętnik mojej mamy - i będą ciekawe co ta ich mama robiła w wieku 14 lat. Trzymając na kolanach notes mojej mamy zawsze byłam i jestem bardzo podekscytowana tym co w nim znajduję. Dzięki temu dowiedziałam się bardzo ciekawych rzeczy o mojej mamie. Fajnie jest też posłuchać wspomnień z jej dzieciństwa. Czasem nawet patrzę z niedowierzaniem jak przez rok potrafi zmienić się pismo, poglądy na świat, a nawet całe życie jednej osoby. W pamiętniku mojej kochanej rodzicielki znalazłam wiele wpisów mówiących o jej pierwszej wielkiej miłości, o wspaniałych wakacjach! W pewnych momentach żałuję, że nie jestem nią.  Dlatego właśnie postanowiłam iż ten notes staje się moim oficjalnym pamiętnikiem. Jeśli za parę lat wrócę do niego spragniona wspomnień z czasów gimnazjum to mam nadzieję, że u mojego boku będą stały już moje kochane dzieci, które będą razem ze mną to wszystko przeżywać. Już chciałabym je ucałować, ale jeszcze nie mogę, jeszcze za wcześnie...       Do zobaczenia w przyszłości!                                                                                                                                                                                                                 Julia.
Tak oto wygląda moja pierwsza kartka w nowo założonym pamiętniku.







A czy wy prowadzicie swój pamiętnik?

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Widać, że to nie Twoje zdjęcie, chyba, że piszesz po angielsku w pamiętniku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nie jest moje zdjęcie, ale jak tak bardzo ci to przeszkadza to zaraz to zmienię...

      Usuń
  2. Kiedyś pisałam "Kartki z Pamiętnika" na blogu, ale jakoś tak wyszło, że przestałam. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, brawo za odwagę, aby dzielić takimi rzeczami :))
    www.vaturum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z tym pisaniem pamiętnika. ja kiedyś pisałam, ale po jakimś czasie zrezygnowałam, w sumie nie wiem dlaczego, ale zrezygnowałam ;)

    zapraszam  ;))
    http://warkoczezkokardkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥