ROOM TOUR!

10:25

UWAGA!
Oto jest długo wyczekiwany post zatytułowany: ROOM TOUR!!!

Hej :)
Dawno nie pisałam, ale miałam w planach jeden jedyny post... Tak chodzi mi o ten post, nie chcę już powtarzać, bo wszyscy wicie o co chodzi.
Mój remont wreszcie dobiegł końca, pokój wygląda tak jak sobie zaplanowałam.
Wreszcie czuję się w nim idealnie, tak jak chciałam. Wiem, że jest to moje królestwo!
Jest na prawdę pięknie, miło i przyjemnie...
Dobra, dobra, nie zwlekajmy już dłużej.
Panie i Panowie, oto jest, po remoncie, mój pokój!




Poprzez te zdjęcia chciałam wam pokazać głównie co się zmieniło.
Nowe wygodne łóżko, porządek na biurku i w szafkach, piękny obrazek robiony własnoręcznie no i przede wszystkim kolor!
Piękny lawendowy :)
Bardzo się cieszę, że w końcu mi się udało namówić rodziców do remontu.
Poprzedni wystrój bardzo mi się znudził i od samego początku nie czułam się w moim pokoju za dobrze.
Teraz to wszystko się zmieniło, czuję się wręcz idealnie, nic mnie nie nudzi, jest tak jak to sobie wymarzyłam.
Oczywiście wszystkie dodatki jeszcze nie są zakupione, brakuje dywanu koło łóżka, świeczników i jeszcze kilku innych drobiazgów, ale to się pojawi z czasem.
Dziękuję wam za przeczytanie, piszcie jak będziecie chcieli filmik, w którym pokażę dokładnie cały pokój i jego zakamarki :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Wow... Łóżko naprawdę robi wrażenie :D
    Chciałabym mieć taki porządek w pokoju...
    Pozdrawiam <3
    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo, bardzo lubię lampki nad łóżkiem :)

    Pozdrawiam, http://lirycznyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny pokój. Zazdroszczę światełek :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się idea lampek na łóżku- wygląda czadowo : D !

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny masz pokój :3
    łóżko ze światełkami robi wrażenie! <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne łóżko! A lampeczki dodają jeszcze piękniejszego uroku.
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Łóżko najlepsze, jak z marzeń! <3

    zapraszam do mnie
    http://freedomysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, żebyś się dobrze czuła w pokoju:) Jejku, zazdroszczę takiego superowego łóżeczka:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥