Obiecanki cacanki

09:13


Hej :)
W dzisiejszym poście chciałabym wam przekazać jak irytują mnie te całe łańcuszki krążące po facebook'u.
Przykład:
 

Sama dostaję przynajmniej raz w miesiącu jakieś dziwne teksty od moich znajomych, a nawet jeśli nie od znajomych to w jakichś komentarzach znajduję coś typu:
Jeśli to przeczytałeś to twoi rodzice zginą [...]
Bla, bla, bla, głupoty!
Najbardziej znanym 'fejsbukowym' łańcuszkiem jest ten, który każe nam przesłać dany tekst do 20 swoich znajomych i straszy nas, że w ciągu 2 tygodni jak tego nie zrobimy facebook usunie nam konto.
No i kolejne głupoty!
Nawet sobie nie zdajecie sprawy ile ludzi się na to nabiera!
Kiedyś i ja do nich należałam, ale to już x lat temu i nie mam zamiaru więcej na to zwracać uwagi.
Ale jak mam nie zwracać uwagi jak to jest już wszędzie?!?!
Jest prosty sposób na zahamowanie tego ciągłego rozpowszechniania się łańcuszków, mianowicie:
Jeśli dostaniesz takowy tekst lub zobaczysz na tablicy twojego znajomego zdjęcie z wychudzonym psem, a pod spodem napis "Udostępnij to, a zostanie przekazane 50 zł na schronisko dla chorych zwierząt" to nie patrz na to, a przy najmniej się staraj i nie udostępniaj czy nie rozsyłaj tego dalej, bo tylko zaśmiecasz internet.
To na prawdę bardzo irytuje ludzi, którzy za żadne skarby nie wierzą w przesądy, a nawet tych, którzy wierzą już zaczyna to denerwować.
Internet to już jest taki nie kończący się śmietnik, w którym jest pełno takich śmieci.
Bądźmy ekologiczni i przetwórzmy je na coś świeżego i wartego naszej uwagi.
Stawmy czoła zaśmiecaniu naszego internetowego świata!
Recykling górą!


Przepraszam, chyba mnie poniosło haha, a teraz na poważnie.
Dość z łańcuszkami!
Dziękuję za uwagę XD 
Papa :3

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja również nienawidzę tych łańcuszków ! :D
    Bardzo miło się czyta Twojego bloga!
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://malwina-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥