Najlepsze zakończenie wakacji EVER

10:51

Hej :)
Wczoraj nasze wspaniałe wakacje się zakończyły i wrócą dopiero za 10 miesięcy. Wiem, że to jest dołujące, ale musiałam.
Wczoraj jak zapewne sporo z was wie odbył się w Krakowie najwspanialszy koncert Dawida Kwiatkowskiego oraz Margaret <3
Ja, jako osoba, która kocha Margaret i lubi Dawida byłam obecna w pierwszych rzędach na koncercie.
Niestety nie mam autografu Dawida, tylko Margaret:
Powyższe zdjęcie dała mi koleżanka, która musiała już iść, a nie zależało jej za bardzo na autografie Margaret.
Było cuuuuuudownie!!!!
Zrobiłam dużo zdjęć i nagrałam kilka filmików, ale jest beznadziejna jakość, sami wiecie jak to jest gdy jest się wśród szalejących ludzi, a ty sama też szalejesz, wymachujesz rękami, skaczesz!
NIE DOŚĆ, ŻE WAKACJE NAJLEPSZE TO JESZCZE ZAKOŃCZENIE NAJLEPSZE ZE WSZYSTKICH! <3

You Might Also Like

1 komentarze

  1. nie jestem fanką dawida ale na koncert margaret chętnie bym poszła

    http://creamshine.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥