Intenetowa Przyjaźń ♥

11:16

Hej :)
Pisałam już kiedyś taki post, ale tamto to już nie ważne.
Dzisiaj chcę się z wami podzielić moją najwspanialszą internetową przyjaźnią jaką mogłabym sobie wymarzyć!
Jeszcze 4 miesiące temu nie sądziłam, że może istnieć tak wspaniała osoba jak Anita.
Bardzo dobrze się dogadujemy, kochamy nasze wspólne rozmowy na skype.
Nie ma nic lepszego niż nasze głupawki itp.
Ona ma za 6 dni urodziny i tak wiem, że jeszcze nie pora, ale chcę ci coś Anita przekazać:

Życzę Ci...
...spokojnego snu
i radosnego przebudzenia;
...abyś czasami mogła sobie pozwolić na to,
czego od dawna pragnęłaś,
a nie tylko na to, co musi Ci wystarczyć;
...tylu dobrych wspomnień, abyś dzięki nim
mogła przetrwać złe chwile;
...wiosny - tego zachwytu,
który ciągle przerasta Twoje oczekiwania;
...abyś zawsze była komuś potrzebna;
...tej radości, gdy czyjaś twarz
rozjaśnia się na Twój widok,
albo gdy dostrzegasz ukochana osobę
na końcu peronu;
...radości myślenia, ostrości spojrzenia,
triumfu zrozumienia
i satysfakcji tworzenia...
...abyś znalazła szczęście,
którego szukasz.

Jesteś naprawdę ważną dla mnie osobą i mam nadzieję, że uda nam się jak najszybciej spotkać <3
Kocham cię piękna <3
Dziękuję za to,że jesteś, bo ten czas od naszego poznania do dziś uważam za najlepsze 4 miesiące mojego życia, pełne śmiechu, radości i pełni życia, którą zawdzięczam głównie tobie.
Pamiętaj też, że zawsze możesz na mnie liczyć, postaram się pomóc ci w każdym problemie, których mam nadzieję będziesz miała jak najmniej.

Moja ślicznotka <3


You Might Also Like

1 komentarze

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥