Będę bezpołodna!

06:38

Hej :)
Jak wiecie ostatnio nie doszła do nas informacja iż te piękne, kolorowe ozdoby z gumek są trujące :O
Tak wiem, że was zszokowałam tą informacją, ale taka jest prawda :(

Dokładniej mówiąc nasze wspaniałe loom bands są rakotwórcze i powodują bezpłodność. 
Czyli jeśli jest to chiński wyrób to wszystko z Chin jest szkodliwe?
Skądże znowu, przecież chińczycy to tacy wspaniali ludzie!
To dlaczego chcą nas zabić? 
Zabić?  Nie, ich oryginalne gumeczki kosztują około 50 zł (podobno) i nie są szkodliwe, to tylko te złe podróby nas zabijają!
Jest jednak różnica w opakowaniach gumek, dzięki której możemy zostać zdrowi jak ryby, mianowicie w znaczku "CE".
Oryginalne "E" ma środkową kreskę krótszą, a podrobione ma wszystkie równe.
Tylko czy nam się chce to sprawdzać?
Mnie osobiście nie i biorę z półek pierwsze lepsze opakowania.
Wczoraj w szkole, a dokładnie w mojej klasie ta informacja sparaliżowała wszystkich nosicieli Loom Bands i momentalnie masa bransoletek znalazła się w koszu.
Ja zaczęłam z dwoma koleżankami zbierać od wszystkich te bransoletki, żeby się nie marnowały.
jak miałam ich około 7 na ręce podeszła do mnie koleżanka i zaczęła mi je zdejmować mówiąc, że chce być ciocią...
Nie wnikam.

Ja osobiście nie wierzę, że jakieś gumki mogą wywołać raka lub spowodować bezpłodność XD
Może jakaś alergia, wysypka, ale nie rak!
Nie przestanę ich nosić.
Tym dziennikarzom na prawdę zaczyna brakować tematów -_-







Oto moja skromna kolekcja XD
Kto zgadnie ile mam gumek (na zdjęciu gdzie są wysypane) dostanie nagrodę :*

You Might Also Like

2 komentarze

  1. lubię te bransoletki inie wierzę w takie rzeczy :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ile zaplacilas za ten zestaw

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥