Remont trwa

11:40

Hej :)
Dzisiejszego posta piszę dzięki mojej koleżance ponieważ użyczyła mi swojego laptopa, bo u mnie dalej neta nie ma :(
Ehhh... i koniec wakacji już niebawem.
Jest to trochę dołujące, ale cóż możemy na to poradzić? 
Niestety nic.
Nie będzie to typowy post Back to School, ale można powiedzieć, że coś podobnego.
No więc, książki i zeszyty już zakupione?
U mnie tak, jeszcze tylko kilka zeszytów i jakieś kredki pisaki, długopisy... wiecie.
Mam dla was małą radę jak dobrze rozpocząć ten rok.
Mianowicie, żeby dobrze zacząć ten rok radzę wam w poniedziałek przekroczyć próg waszej kochanej szkółki z myślą " Co prawda wakacje się skończyły, ale to nic, wreszcie zobaczę się ze znajomymi, znowu poplotkujemy..." I tak dalej.
Myślcie o nadchodzącym roku jak najmilej.
Poprzeglądajcie zakupione podręczniki kilka razy, żeby się przekonać, że ten materiał nie jest taki trudny jak na pierwszy rzut oka się wydaje.
Ja tak zrobiłam i jestem teraz spokojniejsza :)
Mam dla was krótką sesję na koniec wakacji:



Pa pa <3

You Might Also Like

0 komentarze

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥