Moje znalezisko

09:18

Hej :)
Poraz drugi w dniu dzisiejszym macie okazję przeczytać coś nowego na moim blogu.
Dzisiaj zaczęłam pakować swój pokój do pudeł, ponieważ za niedługo będzie on remontowany.
Na dnie mojej szafy znalazłam 4 szkatułki.
Otworzyłam pierwszą, zdjęcia z czasów dzieciństwa mojej mamy i z czasów młodości moich dziadków oraz różne przedmioty, używane ileś tam lat temu np. stare gogle narciarskie.
W drugiej szkatułce różne koperty, a w nich zdjęcia.
Trzecia, ciąg dalszy zdjęć, różnych znaczków pocztowych, obrazków, pocztówek i listów.
Czwarta - największa - okazała się być największym skarbem.
Po jej otwarciu byłam najmniej podekscytowana, znalazłam tam zwykłe pudełeczka po biżuterii. 
Zaczęłam po kolei je wszystkie przeglądać.
Znalazłam biżuterię, jak się potem okazało po moich babciach i prababciach. Moja mama ją nosiła i teraz dała ją mnie.
Pierścionki, wisiorki, kolczyki, wszystko piękne, złote. 
Dowiedziałam się, że niektóre pierścionki są wysadzane brylantami :O
Mówię mamie, że są dużo warte i dlaczego ona daje je mnie.
Ona na to, że przechodzą z pokolenia na pokolenie i kiedyś jak ja je schowam do tej szkatułki i moja córka ją znajdzie to to wszystko będzie jej.
Szczerze wam powiem, że łezka w oku się zakręciła :'(
Jak ja kocham remonty!!!
Od razu chcę wam powiedzieć, że podczas remontu (kiedy dokładnie to wam jeszcze powiem) posty będą się bardzo rzadko pojawiały. 
Chyba rozumiecie, bałagan, zamieszanie, nie będzie czasu.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Pozazdrościć! U mnie niestety nie ma takich skarbów... :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, u mnie dokładnie to samo. :) Koniecznie pokaż swój pokój po remoncie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tak czasem znaleźć takie stare rzeczy... które mają w sobie masę wspomnień ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥