DIY!!!

11:09

Hej :)
Dość długo na blogu nie pojawiały się żadne posty z tematu DIY.
Wczoraj przeglądając stronę zszywka.pl natknęłam się na bardzo fajny sposób wybielania/barwienia bluzki.
Tak zwane ombre.
Co jest nam do tego potrzebne?
- Bluzka
- Miednica
- Wybielacz lub jak ktoś nie ma to domestos/barwnik
W przypadku domestosa musimy dodać wodę.
Instrukcja (obrazkowa jak zwykle):
Patrząc na ten obrazek uświadomiłam sobie, że jednak muszę wam co nieco o tym powiedzieć.
Dzielimy naszą bluzkę na 5 w miarę równych części, następnie wkładamy ją do wybielacza/ barwnika oczywiście nie całą (do najwyżej wydzielonej linii).
Pierwszą część wyjmujemy po upływie 30 sekund i mocno wyciskamy, to samo robimy z dalszymi częściami, ale już nie po 30 sekundach... Zresztą macie na obrazku.
Ja wybielałam moją bluzkę tym sposobem, niestety nie wyszła ombre, ale ma równie ciekawy wzór:
Ta ręka jest odbita specjalnie :)
Dziękuję mojemu wieszakowi <3 :*
Piszcie czy znacie ten sposób i jak wam wyszły koszulki :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja ostatnio wybielałam spodenki :P Wyszła Tobie bardzo fajnie ta koszulka. Wybielałaś ją w ACE czy w Domestosie? Bo ja w ACE i efekt był bardzo szybki. :) Zapraszam do mnie: http://wikkistyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥